loading...
راهنمای سفر به اروپا
سفری دیگر بازدید : 36 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

درباره کلن می توان گفت که این شهر با مساحت ۴۰۵ کیلومتر مربع در غرب آلمان، در ایالت نوردهیم وستفالین، کنار رودخانه ی راین واقع است.کلن با ۹۹۵،۳۹۷ نفر جمعیت (۲۰۰۷)، چهارمین شهر پر جمعیت آلمان است. تراکم جمعیت شهر، ۲۴۵۷ نفر در هر کیلومترمربع می باشد. کلن در یکی از پرتراکم ترین مناطق آلمان و اروپا قرار گرفته است. چندین شهر، از جمله شهرهای دوسلدرف، دویسبورگ، اسن، بوخوم، دورتموند، بن، لورکوزن و مونشن گلادباخ در همسایگی آن واقعند.

 

کلن، یکی از قدیمی ترین شهرهای آلمان است که رومی ها در سال ۳۸ قبل از میلاد، آن را ساخته اند. این شهر در سال ۵۰ بعد از میلاد مسیح، به یک شهر رومی تبدیل شد. کلن به دلیل موقعیت جغرافیایی اش، یکی از بنادر اصلی و یک مرکز تجاری مهم است. این شهر، یکی از مراکز حمل و نقل آلمان است.

از تهران به فرودگاه بین المللی این شهر، در نزدیکی شهر بن، پروازهایی انجام می شود. کلن، جزو شهرهایی ست که بیشترین امکانات نمایشگاه های تجاری و بازرگانی اروپا را دارند. کلن، مرکز فرهنگی راینلاند است و بیش از ۳۰ موزه و صدها گالری در این شهر وجود دارد. این شهر در آلمان به عنوان یک مرکز مهم رسانه ای، مطرح است و چند ایستگاه رادیویی و تلویزیونی در آن، مستقرند. مرکز شهر کلن، طی جنگ جهانی دوم به طور کامل ویران شد و پس از آن، شهر به سبک دهه ی ۱۹۵۰ بازسازی شد؛ بنابراین، کلن امروزی با ساختمان های ساده ی پس از جنگ و اندکی از ساختمان های پراکنده ی قبل از جنگ، که به دلیل اهمیت تاریخی خود بازسازی شده اند، شکل گرفته است.

همه جیز درباره کلن - درباره کلنهمه جیز درباره کلن – درباره کلن

حمل و نقل کلن

شهر کلن، هر سال، میزبان هزاران بازدیدکننده از سرتاسر جهان است. شهر کلن یکی از مراکز حمل ونقل آلمان است. کلن بزرگترین شهر آلمانی مجاور رودراین است و بندر فعالی دارد. علاوه بر حمل کالا، کشتی های مسافربری در مسیرهای مختلف تردد می کنند. فرودگاه در ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر  کلن و ۱۶ کیلومتری شمال شرقی شهر بن قرار گرفته است. این فرودگاه با تردد ۱۰/۵ میلیون مسافر در سال ۲۰۰۷ پنجمین فرودگاه پرتردد آلمان است. از تر این فرودگاه به ایران نیز پروازهایی انجام می شود. شهر کلن از مراکز راه آهن آلمان نیز می باشد، قطارهای سریع السیر از جمله ICE و  Thalys کلن را به شهرهای مختلف آلمان و دیگر شهرهای اروپایی از جمله امستردام ، بروکسلی و پاریس مرتبط می کند. راین زایل بان تنها تراموای هوایی آلمان است که از روی رودخانه ی راین عبور می کند و در شهر کلن مشغول به کار است.

حمل و نقل کلن - درباره کلنحمل و نقل کلن – درباره کلن

مرکز خرید کلن

خیابان های هوهه ، شیلدرگاس و ارن (Ehren) از مراکز خرید این شهر هستند.

 هوهه - مرکز خرید کلن هوهه - مرکز خرید کلنهوهه – مرکز خرید کلن

درباره کلن و دیدنی های آن

کلیسای جامع کلن

کلیسای آلمان است؛ نمونه ی باشکوه کلیساهای گوتیک شمال با اروپا که دو مناره با ارتفاع ۱۵۷ متر دارد. ساخت این کلیسا در سال ۱۳۴۸ آغاز، و پس از ششصد سال، در سال ۱۸۸۰ به پایان رسیده است. در سال ۱۹۹۶، این کلیسا جزو میراث جهانی شد. ناقوس بزرگ مناره ی جنوبی این کلیسا که در سال ۱۸۷۴ نصب شده است، یکی از بزرگترین ناقوس های جهان است. طی جنگ جهانی دوم، کلیسا به شدت آسیب دید؛ ولی پس از جنگ، دوباره بازسازی شد. ایستگاه مرکزی قطار کلن، مجاور ان و به نام کلیساست. مجاور کلیسا مراکز خرید مناسبی قرار دارد.که گردشگران تور اروپا را به خود جذب می کند.

دوازده کلیسای سبک رومی

این ساختمان ها، نمونه های برجسته ای از معماری قرون وسطایی هستند. قدمت برخی از این کلیساها به زمان رومی ها برمیگردد؛ مانند سنت گرن (S.t.Gercon) که در اصلی، کلیسایی کوچک، روی یک قبرستان رومی است که در قرن یازدهم ساخته شده است.

موزه ی لودویگ

موزه ی هنرهای مدرن که نزدیک ایستگاه مرکزی قطار، واقع شده است.

موزه ی لودویگ - نقاط دیدنی کلنموزه ی لودویگ – نقاط دیدنی کلن

موزه هنرهای کاربردی

با مجموعه ای مشهور از وسایل و ابزار طراحی و نیز محلی نمایشگاه های موقتی است.

موزه والراف ریشارتز

گالری هنری با مجموعه ی هنرهای زیبا از قرون وسطی تا اوایل قرن بیستم است.

موزه رومی، آلمانی

در مورد فرهنگ آلمان و روم باستان است.

موزه جاوا

موضوع ان، اینترنت است.

موزه شکلات

نام رسمی این موزه، ایم هوف، شوکولادن است و حاوی تاریخچه ی سیصد سال های شکلات است. درختان زنده کاکائویی موزه، در اطاقی مخصوصی نگهداری می شوند و طرز تهیه ی شکلات در موزه نمایش داده می شود.

موزه شکلات - نقاط دیدنی کلنموزه شکلات – نقاط دیدنی کلن

موزه المپیک و ورزش های آلمانی

این موزه نمایشگاههایی در مورد ورزشی از زمان باستان تا امروز دارد.

برج کلن

این ساختمان با ارتفاع ۱۶۵ متر و چهل و سه طبقه، دومین ساختمان بلند کلن است که در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است.که گردشگران تور اروپا را به خود جذب می کند.

کلنیا هوخ هاوس

این ساختمان با ارتفاع ۱۵۵ متر، طی سالهای ۲۰۰۱ – ۱۹۷۲ بلندترین ساختمان مسکونی آلمان و اروپا بوده است.

کلنیا هوخ هاوس - نقاط دیدنی کلنکلنیا هوخ هاوس – نقاط دیدنی کلن

هانسا هوخ هاوس

این ساختمان را جاکوب کورفر طراحی کرده و ساخت آن در سال ۱۹۲۵ به پایان رسید و در ان زمان با ارتفاع ۶۵ متر، بلندترین ساختمان اداری اروپا بود.

کلینس

یک برج ارتباطات است با ۲۶۶ متر ارتفاع که بالای آن، محلی برای تماشای مناظر شهر و یک رستوران دارد.

دانشگاه کلن

با حدود ۴۴ هزار دانشجو، از سال ۲۰۰۵، بزرگترین دانشگاه آلمان است.

استادیوم راین انرژی

استادیوم اصلی شهر کلن است با گنجایش ۵۰/۹۹۷ صندلی برای بازیهای ملی و ۱۳۴، ۴۶ صندلی برای بازی های بین المللی. این استادیوم برای مسابقات فوتبال و بازی های خانگی تیم فوتبال اف.سی کلن استفاده می شود. استادیوم کلن، از میزبانان جام های جهانی فوتبال ۱۹۷۲ و ۲۰۰۶ بوده است.

استادیوم راین انرژی - نقاط دیدنی کلناستادیوم راین انرژی – نقاط دیدنی کلن

سالن مسابقه کلن

یک سالن مسابقه ی چند منظوره است و سالن تیم محلی هاکی روی یخ کلن، (کوسه های کلن) است.

نمایشگاه کلن

مجموعه ی نمایشگاه کلن با ۱۰۰ هزار متر مربع سالن سرپوشیده، یکی از بزرگترین نمایشگاه های اروپاست.که گردشگران تور اروپا را به خود جذب می کند.

برج نمایشگاه کلن

یک ساختمان بلند ۸۰ متری که در طبقه ی بالای آن، رستوران برج، واقع  است.

کلنرفیلارمونی

ساختمان ارکستر فیلارمونیک کلن و محل دو ارکستر گورسنیش و ارکستر سمفونیک دابلیو.دی. آر است.

کلنرفیلارمونی - نقاط دیدنی کلنکلنرفیلارمونی – نقاط دیدنی کلن

بولوار تاریخی رینگ

این بلوار تاریخی، به خاطر دروازه های شهری قرون وسطایی اش مشهور است.

برج سه گوشی کلن

برجی است با ارتفاع ۱۰۳ متر، رو به روی کلیسای جامع که یک محوطه ی دیده بانی دارد.

برج سه گوشی کلن - نقاط دیدنی کلنبرج سه گوشی کلن – نقاط دیدنی کلن

کارناوال کلن

این کارناوالی، یکی از بزرگترین جشنواره های خیابانی اروپاست که هر سال، از ۱۱ نوامبر(۲۱ آبان)، ۱۱ دقیقه بعد از ساعت ۱۱ تا چهارشنبه ی خاکستر برگزار می شود.که گردشگران تور اروپا را به خود جذب می کند.

فتوکینا

این نمایشگاه، هر دو سال یک بار در اواخر سپتامبر(اوایل مهر) برگزار می شود و موضوع آن، عکس های دیجیتالی حرفهای، فیلم و صنایع سمعی و بصری دیگر است. این نمایشگاه در نوع خود از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه های جهان است.

فتوکینا - نقاط دیدنی کلنفتوکینا – نقاط دیدنی کلن

لیست دیدنی های کلن

  • کلیسای جامع کلن
  • دوازده کلیسای سبک رومی
  • موزه ی لودویگ
  • موزه هنرهای کاربردی
  • موزه والراف ریشارتز
  • موزه رومی، آلمانی
  • موزه جاوا
  • موزه شکلات
  • موزه المپیک و ورزش های آلمانی
  • برج کلن
  • کلنیا هوخ هاوس
  • هانسا هوخ هاوس
  • کلینس
  • دانشگاه کلن
  • استادیوم راین انرژی
  • سالن مسابقه کلن
  • نمایشگاه کلن
  • برج نمایشگاه کلن
  • کلنرفیلارمونی
  • بولوار تاریخی رینگ
سفری دیگر بازدید : 63 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

درباره مونیخ می توان گفت که این شهر مرکز ایالت باواریا، وسیعترین ایالت فدرال، در جنوب آلمان واقع شده است. شهر با مساحتی حدود ۳۱۰ کیلومترمربع بر روی دشت های مرتفع باواریا و یک بلندی به ارتفاع ۵۲۰ متر، قرار دارد. رودهای محلی آن، ایزار و وورم  هستند. قسمت شمالی این فلات شنی، شامل یک منطقه ی سنگریزهای بسیار حاصلخیز با عمر زمین شناختی کم است که تحت تأثیر پیشرفت تدریجی چین خوردگی ها در ارتفاعات قرار گرفته و قسمت جنوبی آن هم با تپه ای از سنگ های یخچالی پوشیده شده است.

درباره مونیخ و آب و هوای این شهر می توان گفت که  در قسمت میانی، زمین هایی است که با آب های حاصل از ذوب شدن یخ ها آبیاری می شوند. مونیخ، آب و هوای قارهای دارد که بر اثر مجاورت با ارتفاعات به شدت، تعدیل شده و در نتیجه، میزان رطوبت این شهر، نسبتاً بالاست. باران ها در مونیخ غالباً شدید و ناگهانی است. تفاوت دما بین شب وروز و یا تاہستان و زمستان، گاهی زیاد است، سرما از اواخر سپتامبر(مھر) شروع می شود و تا مارس (اسفند) ادامه می یابد.مونیخ، زمستان های نسبتا سردی دارد که بارندگی در آنها به ندرت،  زیاد است.

همه چیز درباره مونیخ - درباره مونیخهمه چیز درباره مونیخ – درباره مونیخ

طبق آمار سال ۲۰۰۷، مونیخ با ۳۵۶، ۱، ۵۹۴ نفر جمعیت، سومین شهر پرجمعیت آلمان است. تراکم جمعیت در این شهر، ۴۳۷۰ نفر در هر کیلومترمربع است. این شهر را در سال ۱۱۵۸ به عنوان بازار و محل ضرب سکه، بنا نهاد. حدود دو دهه بعد، در سال ۱۱۷۵، مونیخ .رسماً تبدیل به شهر و در سال ۱۵۰۶، مرکز ایالت باواریا شد مونیخ، مرکز بیوتکنولوژی، نرمافزار و دیگر صنایع خدماتی است. این شهر، یک شهر جهانی است و مقر شعبه ی مرکزی تعداد زیادی از شرکت های بزرگ، مانند زیمنس، با.ام.و، الیانز ، من ای.جی ، موتورهای هواپیمای ام. تی. یو است.

مونیخ، شهری ست با بیشترین میزان انتشار کتاب در اروپا و بزرگترین شبکه ی رادیویی عمومی و بزرگترین شبکه ی تجاری و بازرگانی در آلمان. استودیوی فیلم باواریا که در حومه ی مونیخ در گرون والد واقع شده، یکی از بزرگ ترین و مشهورترین استودیوهای تولید فیلم در اروپاست.که گردشگران تور مونیخ ، تور آلمان و تور اروپا را به خود جذب می کند.

درباه مونیخ و حمل و نقل این شهر می توان گفت که مونیخ، یکی از گسترده ترین سیستم های حمل و نقل عمومی جهان را دارد. فرودگاه بین المللی فرانس یوزف، بعد از فرودگاه فرانکفورت، دومین فرودگاه بزرگ آلمان و هفتمین فرودگاه پرتردد اروپا است که در ۳۰ کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر واقع شده است.

در سال ۲۰۰۸، بیش از ۳۴/۵ میلیون مسافر از طریق این فرودگاه جابه جا شده اند. این شهر، از مراکز فرهنگی مهم اروپا و شهر موسیقی دانانی مانند موزارت، ریچارد چند تیم فوتبال حرف های، از جمله مشهورترین و موفق ترین باشگاه آلمان، یعنی اف.سی بایرن مونیخ و و مونیخ ۱۸۶۰ مربوط به این شهرند.تیم بایرن مونیخ تاکنون ۲۱ بار، قهرمان آلمان و ۴ بار قهرمان باشگاه های اروپا بوده است. شهر مونیخ، به مدتی بوده است. این باز یها در استادیوم جدید فوتبال این شهر، برگزار شد.

همه چیز درباره مونیخ - درباره مونیخهمه چیز درباره مونیخ – درباره مونیخ

مراکز خرید مونیخ

خیابان ماکسیمیلیان

این خیابان در مرکز شهر و محل فروش کالاهای لوکس و عالی است.که گردشگران تور اروپا را به خود جذب می کند.

خیابان کافینگر

مرکز خریدی است. از میدان کارلی پلاتز تا میدان مارین پلاتز و منطقه ی خرید کالاهایی با قیمت متوسط است. فروشگاه های زنجیرهای بسیار، بوتیک های مستقل در راهروها و دالان ها و تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ، باعث جذب مردم محلی و جهان گردان به این خیابان می شود.

خیابان کافینگر - درباره مونیخخیابان کافینگر – درباره مونیخ

خیابان هوهن سولرن

این خیابان، مجموعه ای از فروشگاه های پوشاک است؛ مثلی ورومودا و ماتسل

خیابان لئوپولد

فروشگاه های زنجیرهای مختلفی در این خیابان وجود دارد.

مراکز خرید

مراکز خرید مونیخ، مجموعه ای از فروشگاه های سر پوشیده است، شامل مرکز خرید پی. ای. پی یا ریم آرکادن و مرکز خرید المپیک.که گردشگران تور مونیخ ، تور آلمان و تور اروپا را به خود جذب می کند.

مراکز خرید - درباره مونیخمراکز خرید – درباره مونیخ

مراکز خرید مونیخ

مراکز خرید مونیخ، مجموعه ای از فروشگاه های سر پوشیده است، شامل مرکز خرید پی. ایی. پی ،او .ایی. زی یا ریم آرکادن و مرکز خرید المپیک.

بازار ویکتوالین

بازار معروفی است در مر بازار ویکتوالین شهر که انواع میوه، سبزیجات، گوشت، ماهی، ادویه و اقلا مشابه، در آن عرضه می شود.که گردشگران تور اروپا را به خود جذب می کند.

بازار ویکتوالین -مراکز خرید مونیخlبازار ویکتوالین -مراکز خرید مونیخl

بازار آم الیزابت

یک بازار کوچک غرفه های جذاب است.که گردشگران تور اروپا رو به خود جلب می کند

 بازارهای کریسمس

در طول کریسمس، بازارهای ویزہ بسیاری، از جمله تولی وود و بازارهای کوچکتری برای خرید بیسکویت و هدایای کریسمس در آن وجود دارد.

مونشنر فرایهایت

که در اشوابینگ واقع شده است.

میدان مارین پلاتز

میدانی است در مرکز شهر که در اطراف آن فروشگاه ها، رستوران ها و اماکن دیدنی مختلفی دارد. ستون مارین، برج ساعت و دو تالار قدیمی و جدید شهر در آن هستند.

میدان مارین پلاتز - مراکز خرید مونیخمیدان مارین پلاتز – مراکز خرید مونیخ

مکان های دیدنی مونیخ

اردوگاه داخائو کانسنتریشن

یک اردوگاه تاریخی از زمان جنگ جهانی دوم است.که گردشگران تور اروپا را به خود جذب می کند.

موزه ی دویچیس

درباره مونیخ و مکان های دیدنی می توان به موزه دویچیس که یکی از بزرگترین و قدیمی ترین موزه های فن آوری در جهان است.

پینا کوتکن

این موزه مجموعه ای از نقاشی های مذهبی قرون ۱۸- ۱۵ و نقاشی های پیناکوتک (گالری هنری عمومی) هنرمندان قرن های نوزدهم و بیستم دارد.

پینا کوتکن - مکان های دیدنی مونیخپینا کوتکن – مکان های دیدنی مونیخ

مجمسه ی باواریا

این مجسمه به طول ۲۰ متر، در مرز غربی تریسین ویز قرار دارد.

گلپتوتک

مجموعه ای سلطنتی و باستانی است.

مجموعه ی عتیقه ملی

درباره مونیخ و مکان های دیدنی می توان به در امتداد خیابان گلپتوتک، واقع شده است.

موزه ملی هنرهای مصری

در گلپتوتک، در اقامتگاه سلطنتی واقع شده است.

  • موزه ملی باواریا
  • موزه هنر های کاربردی
  • موزه تئاتر آلمان
  • موزه شهر مونیخ
  • موزه ملی قوم شناسی

ویلا اشتوک

درباره مونیخ و مکان های دیدنی می توان به مجموعه ی خصوصی از آثار یوگند اشتیل است اشاره کرد.

ویلا اشتوک - مکان های دیدنی مونیخ ویلا اشتوک – مکان های دیدنی مونیخ

گالری شاک

مجموعه ای خصوصی از هنر های قرن نوزدهم است.

خانه لنباخ

یک گالری از آثار بلائررایتر است

هاوس در کنست

موزه هنری است.

موزه بی ام و

در مجاورت دفتر مرکزی کمپانی معروف خودروسازی ب.ام.و در مونیخ است.محصولات، قطعات و دیگر موارد مربوط به این کمپانی در این موزه به نمایش گذاشته شده است.که گردشگران تور اروپا را به خود جذب می کند.

موزه بی ام و - مکان های دیدنی مونیخ موزه بی ام و – مکان های دیدنی مونیخ

خیابان بییرنر

خیابانی به سبک نئوکلاسیک و یکی از چهار خیابان سلطنتی مشهور قرن نوزدهم مونیخ است. این خیابان از ادنونز پلاتز در حاشیه ی شمالی شهر شروع می شود و از شرق به غرب امتداد دارد.

خیابان لودویگ

یکی دیگر از خیابان های سلطنتی مشهور مونیخ است که از اد نونز پلاتز آغاز می شود و از جنوب به شمال امتداد می یابد. را قسمت جنوبی خیابان، به سبک رنسانس ایتالیایی ساخته شده است و قسمت شمالی، متاثر از معماری ایتالیایی رومی است.

خیابان ماکسیمیلیان

از خیابان های سلطنتی معروف مونیخ، به سبک نئو کلاسیک است. این خیابان میدان ماکسی یوزف  آغاز می شود و از غرب به شرقی امتداد می یابد. خیابان را ساختمان های نئو گوتیک احاطه کرده اند. قسمت غربی این خیابان به خاطر مغازههای شیک و مد روز، بوتیکهای لوکس، جواهرفروشی ها و هتل های آن، مشهور است

خیابان پرینز گتن

درباره مونیخ و دیدنی های ای شهر می توان به خیابان پرینزگتن که ، موازی خیابان ماکسیمیلیان است و از کاخ پرینز کارل آغاز می شود، اشاره کرد در این خیابان سلطنتی، تعداد زیادی موزہ وجود دارد.

کونیگز پلاتز

یک میدان زیبا به سبک معماری قدیم یونانی است.

اشناخوس

یک میدان محلل و معروف با فوارہ ی زیباست که کاخ جوستیز، مجاور آن است.

اشناخوس- مکان های دیدنی مونیخ اشناخوس- مکان های دیدنی مونیخ

کلیساهای مونیخ

کلیسای فرائن کلیسای زنان

درباره مونیخ و کلیساهای این شهر می توان به کلیسای جامع، مشهورترین ساختمان مرکز شهر است و کلیسای جامع قلمروی مذهبی اسقف اعظم مونیخ فریزینگ بوده است.

کلیسای تیاتینر

کلیسایی به سبک باروک ایتالیایی است که تأثیر مهمی در معماری سبک باروک آلمان جنوبی داشته است.

کلیسای میشائیل

این کلیسا بزرگترین کلیسای دوره رنسانس در شمال آلپ است.

کلیسای آزام

برادران آزام، ھنرمندان پیشروی دورہی روکو کو آن را ساخته اند.

کلیسای پتر

قدیمیترین کلیسای داخل شهر است در نزدیکی مارین پلاتز اولین ساختمان این کلیسا در دوره ی رومی ساخته شده و اولین مرکز اقامت راهبان در مونیخ، قبل از تاسیس رسمی این شهر در سال ۱۱۵۸ بوده است

کلیسای پتر - مکان های دیدنی مونیخ کلیسای پتر – مکان های دیدنی مونیخ

کلیسای سنت ماری

درباره مونیخ و کلیساهای این شهر می توان به کلیسایی یک پارچه به سبک رومی که بزرگترین نقاشی دیواری محراب را در جهان دارد اشاره کرد

کاخ ها، قلعه ها و ساختمان های مهم مونیخ

رزیدنز

مجتمع کاخ بزرگ رزیدنز در کناره ی شهرک قدیمی مونیخ، در مرکز شهر، واقع شده و جزو مهمترین موزه های دکوراسیون داخلی اروپاست.

کاخ فورستان رید

یک کاخ باروک، شبیه ساختمان نیفنبرگ، اما کمی کوچکتر آن است که همزمان با آن، در جنوب غربی مونیخ بنا شده است.

کاخ نیمفنبرگ

این کاخ بزرگ سبک باروک را که در حدود ۶ کیلومتری شمالی غربی مرکز شهر، واقع است، پارک زیبایی آن را احاطه کرده و یکی از زیباترین اقامتگاه های سلطنتی اروپاست.

کاخ نیمفنبرگ - کاخ ها، قلعه ها و ساختمان های مهم مونیخکاخ نیمفنبرگ – کاخ ها، قلعه ها و ساختمان های مهم مونیخ

کاخ اشلایسی هایم

این کاخ، دومین کاخ بزرگ باروک است که در حومه ی اوبرشلیزهیم واقع شده است و یک مجموعه کاخ است که سه اقامتگاه جداگانه آن را احاطه کرده اند.

کاخ لیندهوف باواریا

در جنوب غربی باواریا نزدیک اتال ابی، از بین سه قصری که شاه لودویگ دوم ساخت کوچکترین و تنها قصری که زنده ماند تا کامل شدنش را ببیند.

فلعه نوشوان ستین

به فرمان شاه لودویگ دوم ساخته شد. به عنوان محلی برای گوشه نشینی لودویگ و بیعتی با ریچارد واگنر ، آهنگساز و رهبر ارکستر، الهام بخش اندیشه پادشاه.

قلعه بلوتنبورگ

این قلعه در ۲ کیلومتری شمال غربی کاخ نیمفنبرگ است و یک دوک نشین قدیمی با کلیسایی به سبک گوتیک است.

قلعه هیپوهاوس

آسمان خراشی است با ارتفاع ۱۱۴ متر که طی سال های ۱۹۸- ۱۹۷۵ ساخته شده و شعبه ای مرکزی بانک هیپوفراینز است.

قلعه هیپوهاوس - کاخ ها، قلعه ها و ساختمان های مهم مونیخقلعه هیپوهاوس – کاخ ها، قلعه ها و ساختمان های مهم مونیخ

ساختمان بلند آرابلا

یک ساختمان ۲۳ طبقه ی مسکونی به ارتفاع ۷۵ متر است که طی سال های ۱۹۶۹-۱۹۶۶ ساخته شده و در پارک آرابلا در شرقی مونیخ واقع شده است.

برج های تجاری

دو برج اداری است که در سال ۲۰۰۴ تکمیل شده و نمونه ای شاخصی از معماری مدرن شهر است. ارتفاع برج اول، ۱۲۶ متر و برج دوم، ۱۱۳ متر است. دو برج توسط پل هایی از جنسی شیشه و فلز در طبقات نهم، دهم و بیستم به یکدیگر متصل گشته اند که با قابلیت اتصال و جدایی (در صورت نیاز)، لقب گیره یا بست عناصر را به خود گرفته اند. شکل این دو برج به صورت علامت (V sign) است.

ساختمان شمال شهر مونیخ

این ساختمان مکعبی ۱۴۶ متری، پس از سه سال، در سال ۲۰۰۳ تکمیل شد.

ساختمان شمال شهر مونیخ - کاخ ها، قلعه ها و ساختمان های مهم مونیخساختمان شمال شهر مونیخ – کاخ ها، قلعه ها و ساختمان های مهم مونیخ

مک گراو کازرنه

سابقاً پایگاه ارتش آمریکا بوده و نزدیک زندان اشتادلهایم در گیسینگ واقع شده است.

دفتر مرکزی بی. ام. و

این ساختمان ۱۰۱ متری با ۲۲ طبقه، طی سال های ۱۹۶۸-۱۹۷۲ ساخته شده و بیش از سی سال است که شعبه ای مرکزی اتومبیل سازی باواریا بودہ است. ساختمان کارل شوانزر  طراحی کرده است.

کتابخانه ی ایالتی باواریا

این کتابخانه ی مرکزی که در خیابان لودویگ واقع شده، یکی از بزرگترین کتابخانه های آلمانی زبان جهان است.

کتابخانه ی ایالتی باواریا - کاخ ها، قلعه ها و ساختمان های مهم مونیخ کتابخانه ی ایالتی باواریا – کاخ ها، قلعه ها و ساختمان های مهم مونیخ

تئاتر، موسیقی و اپرای مونیخ

 تئاتر رزیدنز

محلی نمایشی های متنوع مدرن .و کلاسیک است

تئاتر ملی

در آن برنامه های تئاتر، باله و اپرا اجرا می شود.

تئاتر دویچه

صحنه ای برای نمایش ها، وقایع مهم و برنامه های موزیکال است.

کامپرشیال

ارایه دهنده ی تفسیرهایی خاص و مدرن از نمایشنامه های مشهور است.

کامپرشیال - کاخ ها، قلعه ها و ساختمان های مهم مونیخ کامپرشیال – کاخ ها، قلعه ها و ساختمان های مهم مونیخ

تئاتر استات امگارتنر پلاتز

تئاتر استات امگارتنر پلاتز ملی، کوچکتر است و اپراها و موسیقی های مختلفی عرضه می کند.

تئاتر فولکس

اغلب برنامه های آن، ترکیبی از تئاتر محلی باواریا و تئاتر مدرن است.

پارک ها مونیخ

شهری سبز با پارک های بسیار است.

باغ انگلیسی

این باغ با مساحت ۷۳۰ هکتار در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و از بزرگترین پارک های عمومی شهر است.

باغ انگلیسی - پارک های مونیخباغ انگلیسی – پارک های مونیخ

پارک المپیک

برای المپیک تابستانی ۱۹۷۲ ساخته شده است.این پارک در نزدیکی ایستگاه معروف مونیخ ب نام اوبرویوزن فلد واقع شده است.

وست پارک

یک پارک عمومی است.به وسعت ۷۲ هکتار، که طراحی کرده و در ۱۹۸۳ تکمیل شده است. این پارک، میزبان چهارمین نمایشگاه باغ های بین المللی (IGA83) در سال ۱۹۸۳ بوده است.

هوف گارتن

 قدیمی ترین پارک شهر است در نزدیکی رزیدنز و ساخت آن به قرن شانزدهم برمی گردد.

باغ حیوانات هلابرون

باغ جانورشناسی، ۳۶ هکتار مساحت دارد و در حاشیه رود ایسر جنوب مونیخ واقع شده است. از جاذبه های این باغ وحش می توان به خانه ی قدیمی فیل، خانه ی جنگلی جدید و آکواریوم اشاره کرد.

باغ حیوانات هلابرون - پارک های مونیخباغ حیوانات هلابرون – پارک های مونیخ

جشنواره های مونیخ

اکتبرفست

ین جشنواره یکی مشهورترین جاذبه های مونیخ است و اولین بار در اکتبر ۱۸۱۰ برگزار شد. جشنواره دو هفته طول می و برخلاف اسمش، بیشتر در سپتامبر (شهریور) برگزار می شود. جشنواره در اولین یکشنبه ی اکتبر (اوسط مه )با یک مسابقه ی اسب سواری پایان می یابد.

مای بام آوف اشتلنگ

این جشنواره در اول می (۱۲ اردیبهشت) که در آلمان روز کارگر و یک روز تعطیلی عمومی است، برگزار می شود. اتفاقات عجیبی در باواریا و مونیخ رخ میده مای بام اوت استان مردان و زنان تیرهای چوبی بلندی را حمل کرده و در میدان مرکزی بهم می رسند. بوسیله این تیرها، تیر سفید- ابی تیری که با گل های گوناگون اراسته، بلندتری را راست کرده و دور آن می رقصند. مانند این تیر سفید – آبی در هر دهکدهای پیدا می شود، و دهکدهای برنده می شود که تیر بلندتر و صاف تری داشته باشد.

ایسپو

یکی از نمایشگاه های عمده ی بینالمللی لوازم و لباس های ورزشی است که به طور متغیر، هر سال برگزار می شود.

ایسپو - جشنواره های مونیخایسپو – جشنواره های مونیخ
سفری دیگر بازدید : 19 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

درباره برلین می توان گفت که پایتخت آلمان است. با مساحت ۸۹۲ کیلومتر مربع در شمال شرق آلمان، حدود ۷۰ کیلومتری غرب مرز لهستان ، در منطقه ای باتلاقی واقع شده است. مرکز شهر در طول رودخانه ی اسپری در دره ی رودخانه ی قدیمی برلین که از دوب شدن لایه های یخ در پایان عصر یخبندان به وجود آمده، واقع شده است. این دره قدیمی که اوراشترومتال نام دارد ، بین فلات پست بارنیم در شمالی در جنوب، واقع است.

IFrame

در اشپانداو ، غربی ترین بخش برلین ، رودخانه ی اسپری به رود هاول ، می پیوندد که در برلین غربی ، از شمال به جنوب سرازیر  می شود. مسیر رودخانه ی هاول بیشتر شبیه به زنجیرهای از دریاچه هاست که بزرگترین آنها  تگلرزہ و گروبر وانزہ ھستند. چند دریاچه نیز از قسمت بالایی رود اسپری ، که به گروبر موگلزه در برلین شرقی میریزد ، تغذیه می شوند. بخش های مهم برلین امروزی، در جلگه های پست کناره های درهی اسپری واقعند. برلین ، آب و هوای معتدل و ملایمی دارد. دمای سالانه ی برلین داهلم، ۹/۴ درجه ی سانتیگراد و میزان بارشی سالانه، ۵۷۸ میلیمتر است.و یکی از مقصد های مناسب برای گردشگران تور اروپا و تور آلمان می باشد.

همه چیز درباره برلین - درباره برلینهمه چیز درباره برلین – درباره برلین

آشنایی با برلین

درباره برلین از نظر تعداد بازدیدکننده می توان گفت: سومین شهر و یکی از پرکار ترین مراکز تحقیقات و تحصیلات عالی در اتحادیه ی اروپاست. این شهر با چهار دانشگاه، چهار دانشکده ی هنر ، دانشکده ی اقتصاد اروپایی، نه مدرسه ی عالی تخصصی، حدود ۲۵۰ موسسه ی تحقیقاتی مستقل از دانشگاه ها و تعداد زیادی واحدهای کوچک  و متوسط فن آوری ، توان بالقوه مناسبی برلین ، سه فرودگاه تجاری و بازرگانی دارد به نام های ، فرودگاه بین المللی تگلی در سال ۲۰۰۷، بیش از بیست میلیون مسافر را در ۱۷۳ مسیر جابه جا کرده اند. برلین ، میزبان المپیک ۱۹۳۶، از شهرهای میزبان جام جهانی فوتبالی ۱۹۷۴ و فینال جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بوده است.

مسابقات دو میدانی قهرمانی جهان، لاف نیز در سال ۲۰۰۹ در المپیک در رشته ی دومیدانی ، هر سال در این شهر برگزار می شود و گردشگران زیادی را با استفاده از تور آلمان ، تور اروپا و تور برلین به سمت ایت شهر جذب می کند. هر سال ، دوره ی مسابقات وتا  که از قدیمی ترین مسابقات قهرمانی تنیس بانوان است و در سال ۱۸۹۶ بنیان گذاشته شده ، در این شهر برگزار می شود. برلین محل تیم فوتبال هر تا بی . اس . سی برلین و تیم بسکتبال البا است که از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳، هر سال برنده ی مسابقات قهرمانی ملی بوده است.

همه چیز درباره برلین - درباره برلینهمه چیز درباره برلین – درباره برلین

جمعیت برلین

براساس سرشماری دربارهبرلین و جمعیت آن در سال ۲۰۰۷ می توان گفت: برلین با جمعیت ۳،۴۱۵٬۷۴۲ نفر، پرجمعیت ترین شهر آلمان و دومین شهر پرجمعیت اتحادیه ی اروپا بعد از لندن است. تراکم جمعیت نیز در این شهر، ۳۸۳۰ نفر در هر کیلومتر مربع است. برلین ، همیشه مرکز جذب مهاجران خارجی بوده است : طوری که در اواسط دهه ی ۱۹۹۰، بیش از ۴۰۰ هزار نفر شهروند خارجی در این شهر ساکن شده اند. بیشتر مهاجران، به دنبال موقعیت های بهتر اقتصادی، از دیگر کشورهای اروپایی به آلمان مهاجرت کرده اند. بیش از ۳۰ درصد از مهاجران برلین، ترک تبارها هستند. حدود ۶۰ درصد مردم برلین ، فاقد دین مشخصی ، ۲۳ درصد پروتستان، ۹ درصد کاتولیک رومی ، ۶ درصد مسلمان ، ۰/۴ درصد یهودی و بقیه پیرو سایر ادیان هستند.

تاریخچه برلین

درباره برلین و تاریخچه آن می توان گفت که پادشاه پروسی، در سالی، اولین بار فردریک بزرگ ۱۷۰۱ این شهر را به پایتخت قرار داد. شهر برلین، طبق قانون اساسی ۱۹۴۹ به عنوان یک ایالت شناخته شده است. در جنگ جهانی دوم ، برلین که زیباترین شهر اروپا بود، ویران شد و جدایی دو آلمان، بعد از سلح جنگ جهانی دوم، این شهر را دو تکه کرد. در سال ۱۹۶۱، حکومت جمهوری دموکراتیک آلمان شرقی، برای جلوگیری از فرار مردم از برلین شرقی به برلین غربی، دیواری بتونی با مجموع طول ۱۵۵ کیلومتر و ارتفاع ۳ متر ، بین این دو قسمت احداث کرد. در جریان وحدت دو آلمان در سال  ۱۹۹۰، دیوار برلین فروپاشید و برلین که از  سال ۱۸۷۱ پایتخت آلمان بود ، بار دیگر، پایتخت کشور متحد شد.

پس از اتحاد دو بخش ، این شهر به سرعت توسعه یافت و تبدیل به یکی از مراکز فرهنگی و صنعتی اروپا و مهمترین شهر آلمان شد. به دلیل فرآیند محدودسازی در دوران جنگ سرد ، تعداد کمی واحدهای صنعتی از گذشته در برلین باقی مانده است. از میان شرکت های معروف آلمانی ، تنها شرکت زیمنس و شرکت راه آهن دویچه بان در برلین ، شعبه ی مرکزی دارند و برخی از شرکته ای آلمانی و بین المللی، شعب کوچکتری در برلین دارند. کارخانه ی ماشین سازی دایملر ، خط تولید موتورهای بی ام و، شعبه ای اصلی و مرکزی شرکت های دارویی بایر شرینگ شده اند. پارک علمی و فن آوری برلین، آدلر شفا  جزو پانزده پارک بزرگ فن آوری جهان است. تحقیق و توسعه در اقتصاد برلین نقش عمدهای دارد و منطقه ی برلین ، براندنبورگ جزو سه منطقه ی نو و ابتکاری برتر اتحادیه ی اروپاست.

تاریخچه برلین - درباره برلینتاریخچه برلین – درباره برلین

مراکز خرید برلین

در این قسمت درباره برلین و مراکز خرید آن آشنا می شوید:

مرکز خرید اروپا

این مجتمع حدود یک صد فروشگاه و تعداد زیادی رستوران و یک سینما دارد و بازار اصلی خرید برلین است. این مرکز خرید در طبقه ی بیستم ، چشم انداز بسیار زیبایی از شهر دارد.و گردشگران تور آلمان از این مکان دیدن می کنند.

مرکز خرید اروپا - مراکز خرید برلینمرکز خرید اروپا – مراکز خرید برلین

مرکز خرید آلکسا

در این ساختمان وسیع و جدید ، حدود ۱۸۰ فروشگاه لباس ،  لوازم آرایشی و الکترونیک وجود دارد.

مرکز خرید آرکادن

این مرکز خرید سه طبقه در مرکز شهر واقع است و در آن ، انواع فروشگاه های لباسی ، کفش و غیره وجود دارد. سمت راست این مرکز ، یک سالن تئاتر ، چند سینما و مرکز تفریحی واقع شده است.

مرکز خرید اک

درباره برلین و مراکز خرید آن می توان به ساختمانی جدید با معماری زیبا که مشتریان زیادی را به خود جذب می کند.اشاره کرد.

مرکز خرید اک - مراکز خرید برلینمرکز خرید اک – مراکز خرید برلین

مرکز خرید کادام وتائنتزئین اشتراس

بازماندهی خیابان های اصلی و قدیمی خرید هستند.این ساختمان شش طبقه، بزرگترین فروشگاه قاره ی اروپاست و در سطح جهانی ، مطرح است. در این مرکز خرید، یک بخش بزرگ فروش مواد غذایی نیز وجود دارد.

مرکز خرید فردریک اشتراسی

در برلین شرقی سابق واقع شده و مرکز خریدی سطح بالا و گران و برای خریداران ثروتمند ، بسیار جذاب است.برای بازدید کنندگان تور آلمان بسیار جالب است

 فروشگاه گالریاکاف هوف در الکساندر پلاتز

این فروشگاه، جزو مناطقی اصلی خرید معرفی شده است.

پرنز لائر برگ ، کرویسبرگ و فردریش هاین

با تعداد زیادی طراح، از مراکز خرید شیک و مد روز برلین است.

مرکز خرید بی . ا . بی (B-O-B)

ارایه دهنده ی انواع سوغاتی های و انواع وسایلی با طراحی طراحان محلی، مثل پوشاک، کیف، اسباب بازی، انواع فیلم و موسیقی و بازی، کارت پستالی، کتاب و… است. در قسمت گالری این مغازه، نمایشگاهی از آثار هنرمندان معاصر در عرصه ی سینما، به ویژه هنرمندان برلینی برپا می شود. این مرکز خرید برای خرید سوغاتی برای گردشگران تور اروپا بسیار مناسب است.

مرکز خرید بی . ا . بی - مراکز خرید برلینمرکز خرید بی . ا . بی – مراکز خرید برلین

لیست مراکز خرید برلین

  • مرکز خرید اروپا
  • مرکز خرید آلکسا
  • مرکز خرید آرکادن
  • مرکز خرید اک
  • مرکز خرید کادام وتائنتزئین اشتراس
  • مرکز خرید فردریک اشتراسی
  • فروشگاه گالریاکاف هوف در الکساندر پلاتز
  • پرنز لائر برگ ، کرویسبرگ و فردریش هاین
  • مرکز خرید بی . ا . بی (B-O-B)

مکان های دیدنی برلین

درباره برلین و مکان های دیدنی این شهر می توان گفت ، علی رغم مصایب بسیاری که طی دوره های مختلف تاریخ دیده ، یکی از شادترین شهرهای آلمان است. این شهر از مراکز مهم فرهنگی آلمان است و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد ؛ طوری که سالانه حدود سه میلیون نفر از این شهر بازدید می کنند.

موزه های برلین

برلین در مجموع ، ۱۵۳ موزه دارد که از آن میان ، معروفترین ها عبارتند از:

جزیره ی موزه

یکی از میراث های فرهنگی یونسکو است و شامل گروه موزه های مختلف است که در قسمت شمالی جزیره ی اسپری ،  بین اسپری و کوپفرگرابن ، واقع شده است. این منطقه به خاطر موزه ی وسیع پرگامن  که جایگاه مجموعه ای وسیع از آثار یونان باستان ، خاورمیانه و هنر و معماری اسلامی است ، مشهور است.

از دیگر موزه هایی که به این مجموعه تعلق دارند ، می توان به موزه ی التز  یا موزه ی قدیمی که در لوستگارتن با مجسمه ی نیم تنه ای از ملکه ی نفرتیتی معروف شده و مجموعه ای از آثار باستانی مصر دارد ، گالری ملی التی که نقاشی هایی از قرن نوزدهم ، به ویژه از هنرمندان آلمانی دارد، موزه ی بود  با مجموعه ای از مجسمه های بسیار عالی و هنرهای روم شرقی و موزه ی نویزه اشاره کرد.

جزیره ی موزه - دیدنی های برلینجزیره ی موزه – دیدنی های برلین

گالری گملده

درباره برلین و گالری ها می توان به این موزه که در کالچر فروم واقع شده، مجموعه ای از نقاشی های هنرمندان اروپایی از قرن سیزدهم تا هجدهم دارد، اشاره کرد.

گالری ملی جدید

این موزه را لودویگ مایز فون در روهه ساخته و به نقاشی های هنرمندان قرن بیستم اروپا اختصاص دارد. این موزه غالباً محل برگزاری نمایشگاه های موقتی است.برای بازدید کنندگان تور آلمان بسیار جالب است.

هامبورگ بانهوف

برلین ، موآبیت واقع شده و ارایه دهنده ی مجموعه ی بزرگی از هنرهای مدرن و معاصر است

دویچس هیستوریشس

سويگهاوس واقع شده و موزه ی تاریخی آلمان است که به تاریخ  آلمان تا زمان فرو ریزی دیوار برلین اختصاصی دارد.

 باهاوس آرشیو

یک موزه ی معماری است.

 باهاوس آرشیو - دیدنی های برلینباهاوس آرشیو – دیدنی های برلین

یهودیان

این موزه نمایشگاهی دایمی از تاریخ ۲۰۰۰ ساله ی یهودیان آلمان دارد.

هومبولت

درباره برلین و موزه ها می توان به این موزه که بزرگترین اسکلت سوار شده ی دایناسور در جهان و بهترین نمونه حفظ شده از پرندگان اولیه را دارد اشاره کرد.

داهلم

این موزه خود شامل چند موزه است مربوط به فرهنگ  و هنر جهان ; از جمله موزه هنر آسیا ، موزه هنر آسیا ی شرقی ، موزه نژاد شناسی ، موزه ی فرهنگ های اروپایی که بزرگترین نمونه از نوع خود در اروپاست، موزه ی آلاید که مربوط به دوران جنگ سرد است و موزه ی براک که یک موزه ی هنریست.

ناتورکونده

نزدیک ایستگاه اصلی راه آهن واقع شده ، موزه ی علوم طبیعی است با یک مجموعه ی بزرگ از اسکلت دایناسورها ، فسیل و کانی ها که برای بازدید کنندگان تور آلمان بسیار جالب است.

ناتورکونده - دیدنی های برلینناتورکونده – دیدنی های برلین

مائر

درباره برلین و دیدنی های این شهر می توان به ایستگاه بازرسی چارلی ،بین دو آلمان، واقع شده و مشهورترین محل بازرسی این کشور است.

توپوگرافی ترور

این موزه، فضایی باز است، شامل اسناد ترورهایی که رژیم نازی انجام جا می داده است. توپوگرافی شامل زندان های زیرزمینی در محلی بقایای دیوار برلین نیز هست.این مکان برای گردشگران تور آلمان بسیار جذاب است.

موزیک اینسترومنت

در این موزه آلات موسیقی تاریخی و غیر معمول به نمایش گذاشته شده است. این موزه در چریتی پلاتز واقع شده و نمودار جالبی از توسعه ی بیمارستان های اروپایی از قرن چهاردهم تاکنون است.

تاریخ دارویی برلین

این موزه در چریتی واقع شده و نمودار جالبی از توسعه بیماران اروپایی از قرن چهاردهم تاکنون است.

تاریخ دارویی برلین -دیدنی های برلینتاریخ دارویی برلین -دیدنی های برلین

کلیساهای برلین

از آنجا که برلین تا قرن هفدهم، شهر خیلی مهمی نبوده، هیچ کلیسای تاریخی واقعا بزرگی در این شهر وجود ندارد؛ اما چند کلیسای جالب توجه از نظر معماری و تاریخی در این شهر به وجود دارد که عبارتند از:

کلیسای نیکلای

درباره برلین و کلیسا های آن می توان به کلیسا ی نیکلای که قدیمی ترین کلیسای برلین است، اشاره کرد. ساخت آن در قرن سیزدهم بوده است.

کلیسای یادبود کایزر ویلهلم

قدمت این کلیسای نمادین، به سال های ۱۸۹۵-۱۸۹۱ برمیگردد؛ در جنگ جهانی دوم، کاملا تخریب شد و بعد از ان با دو ساختمان و ترکیب مختلف و مجزا بازسازی شد. که برای بازدید کنندگان تور آلمان بسیار جالب است.

کلیسای جامع سنت هدویگ

این کلیسای گنبددار در بابلی پلاتز واقع شده و یکی از قدیمی ترین و بزرگترین کلیساهای کاتولیک در برلین است. درون این کلیسا به شیوهای مدرن، در دهه ی ۱۹۵۰ طراحی شده است؛ اما هنوز پستوهای بسیاری در طبقه ی زیرزمین وجود دارد.

کلیسای جامع برلین

این کلیسا کنار جزیره ی موزه واقع شده و کلیسای جامع پروتستان هاستدر اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم ساخته شده است و از بالای گنبدان، می توان چشم انداز زیبایی از برلین را دید.

کلیسای جامع برلین - دیدنی های برلینکلیسای جامع برلین – دیدنی های برلین

کلیسای فردریک سوئردرش

این کلیسای زیبا در نزدیکی جزیره ی موزه واقع شده و نمایشگاهی زیبا از مجسمه های نئوکلاسیک و یک نمایشگاه هم در مورد زندگی و آثار شینکل معمار آلمانی دارد.

کلیسای مارین

این کلیسا، با برجی ۹۰ متری که بلندترین برج برلین است و نزدیک الکساندر پلاتز واقع یکی از قدیمی ترین کلیساهای مرکز تاریخی برلین است.

کلیسای مارین - دیدنی های برلینکلیسای مارین – دیدنی های برلین

آثار تاریخی برلین

برلین، هیج تلاشی برای پنهان کردن قسمتهای تلخ تاریخ خود نکرده است. برخی از یادمان های تاریخی این شهر، عبارتند از:

دیوار برلین

درباره ی برلین و دیوار برلین می توان به بخش بزرگی از قسمت سالم دیوار، در شرق مرکز شهر در امتداد رودخانه ی اسپری در خیابان موهلن است که با معروف به گالری بخش شرقی است. نقاشی های زیبایی روی دیوار این قسمت وجود دارد. بخش دیگری از بقایای این دیوار، نزدیک موزه ی مارتین، گروپیوسی، باو است.

دیوار برلین - آثار تاریخی برلیندیوار برلین – آثار تاریخی برلین

یادبود دیوار برلین

برای گرامیداشت یاد کسانی که هنگام عبور از این دیوار کشته شده اند ساخته شده.

ایستگاه بازرسی چارلی

این منطقه، تنها گذرگاه بین آلمان شرقی و غربی، طی جنگ سرد بوده است؛ فقط خارجیان، مجاز به عبور از ان بوده اند و ساکنان برلین غربی و شرقی، اجازهی ورود به آن را نداشته اند. تابلوی هشدار معروف (شما در حال ترک قسمت آمریکایی )
این محلی هست.

فرودگاه تمپل هوف

خط هوایی حمل و نقل برلین در سال های ۱۹۴۸ و ۱۹۴۹ از این فرودگاه استفاده می کرده است. ساختمان پایانه ی این فرودگاه، هنوز جذاب است. عمارتها و ساختمان های نزدیک، که شایسته ی آن است که دروازه ی اروپا باشند، بزرگترین مجموعه ی املاک ساختمانی جهانند. معمار معروف انگلیسی، سرنورمن فوستر، این فرودگاه را (مادر همه ی فرودگاه ها) توصیف کرده است.

فرودگاه تمپل هوف - آثار تاریخی برلینفرودگاه تمپل هوف – آثار تاریخی برلین

دروازه براندبرگ

این محلی، نشان اختصاصی برلین و المان است. عکس این دروازه روی سکه های یورو آلمانی (۱۰، ۲۰، ۵۰ سنتی) حک شده است.

اشلوس شارلوتنبورگ

بزرگترین کاخ تاریخی برلین است؛ در جنگ جهانی دوم انش. گرفت و قسمت وسیعی از ان خراب شد. امروز، این کاخ، بازسازی شده است.

یادبود قتل عام یهودیان اروپا

مجموعهای از آثار و تصاویر گرافیکی غول پیکر است در نزدیکی دروازه ی براندنبرگ، شامل موزهای است با شرح مفصلی جزئیات قتل عام یهودیان و مردمی که همراه آنان کشته شده اند. از سال ۲۰۰۵ که این بنا افتتاح شد، با ۳/۵ میلیون بازدید کننده، یکی از پربیننده ترین اثار تاریخی برلین بوده است.

یادبود قتل عام یهودیان اروپا - دیدنی های برلینیادبود قتل عام یهودیان اروپا – دیدنی های برلین

ساختمان های بلند و چشم اندازهای زیبا ی برلین

درباره برلین و ساختمان های بلند آن می توان گفت در مجموع برلین ساختمان های بلند، کم دارد ولى چند بنا با چشم اندازهای زیبا در این شهر هست؛ ازجمله:

برج کوله وف

این برج در پست دامر پلاتز واقع شده و ۱۰۰ متر ارتفاع دارد آسانسور این برج، از سریع ترین آسانسورهای اروپاست.

ساختمان رایش تاگ

این ساختمان نزدیک دروازه ی براندنبرگ واقع شده و مقر سنتی پارلمان آلمان است؛ در دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۹۰ بازسازی شده و در بازسازی دوم آن معمار انگلیسی، نورمن فاستر یک گنبد شیشه ای بزرگ، بالای محلی جلسات ساخت که چشم اندازجالبی از برلین دارد.

ساختمان رایش تاگ - دیدنی های برلینساختمان رایش تاگ – دیدنی های برلین

فونکتورم برلین

این برج در قسمت غربی منطقه ی نمایشگاه، بیرون از مرکز شهر واقع شده و برج شبکه ی رادیویی است با ۱۵۰ متر ارتفاع که طی سال های ۱۹۲۶ – ۱۹۲۴ ساخته شده است. در ارتفاع ۵۵ متری این برج، یک رستوران و در ارتفاع ۱۲۶ متری آن، یک محل دیده بانی وجود دارد.

زیگس زویله

این بنای یادبود، مشهور به ستون پیروزی، ۶۰ متر ارتفاع و چشمانداز وسیعی از شهر دارد. این برج، ۲۸۵ پله دارد و آسانسور هم ندارد. تندیسی از ویکتوریا (Victoria) در بالای آن نصب شده است و آن را برای زنده نگه داشتن یاد پیروزی های پروسی ها ساخته اند. تندیسی در سال های ۳۹ – ۱۹۳۸ از محلی قبلیشی، جلوی رایش تاک به این مکان منتقل شد.

برج تلوزیون

در الکساندر پلاتز واقع شده و بلندترین برج آلمان و بعد از برج مسکو دومین برج مرتفع اروپاست. این برج در سال ۱۹۶۹ ساخته شده، ۳۶۸ متر ارتفاع و در ارتفاع ۲۰۴متری، یک محلی دیده بانی دارد. بالای برج، یک کافی شاپ گردان وجود دارد که هر ۳۰ دقیقه ۳۶۰ درجه به دور خود میچرخد. از بالای این برج، چشم اندازهای بسیار زیبایی از شهردیده می شود.

برج تلوزیون - دیدنی های برلینبرج تلوزیون – دیدنی های برلین

کارل، مارکسی، آلی

یک بلوار تاریخی است که طی سال های ۱۹۵۲ و ۱۹۶۰ در فردریک شاین و میته ساخته شده است.

روتس را تهاوس

ساختمان شهرداری برلین است که در خیابان راتهاوس واقع شده است. این بنا طی سال های ۱۹۶۹-۱۹۶۱ و با آجرهای قرمز به سبک معماری ویژهای ساخته شده است.

شلوسی بلوو

اين ساختمان در سال ۱۷۸۶ در لب های شمالی پارک تیرگارتن در کنار رودخانه ی اسپری، نزدیک ستون پیروزی ساخته شده است. شلوس بلوو، اولین ساختان به سبک نئو کلاسیک در آلمان بوده پارکی به مساحت ۲۰ هکتار آن را احاطه کرده است.

شلوسی بلوو - دیدنی های برلینشلوسی بلوو – دیدنی های برلین

اونتردن لیندن

بولواری در مرکز برلین، به صورت غربی – شرقی از دروازه ی براندنبرگ تا قسمت سابق کاخ شاهنشاهی است. این بولوار در بخشی تاریخی برلین واقع شده و ساخت آن به قرون هفدهم و هجدهم برمیگردد. معنی نام این بولوار، (زیر درختان زیر فون) است. این محلی، اولین تفرجگاه شهر برلین بوده است.

فواره نپتون

این فواره را رینهولد بگاس  طراحی کرده و در سال ۱۸۹۱ ساخته شده است. در مرکز فواره، نپتون که در اسطورههای یونان، خدای دریاست، قرار گرفته و چهار بانو در اطراف او نمایانگر چهار رودخانه ی اصلی آلمان، الب، راین، ویستولاوا در هستند. این فواره در سال ۱۹۵۱، از محلی اصلی در شلوسی پلاتز برداشته و در سال ۱۹۶۹ در محلی کنونیشی، بین کلیسای سنت ماری و ساختمان شهرداری نصب شد. قطر فواره ۱۸ متر و ارتفاع آن، ۱۰ متر است.

گندارمن مارکت

میدانی است به سبک نئوکلاسیک که ساخت آن به زمان اشغالی شهر توسط ناپلئون برمیگردد. در وسط میدان، مجسمه ی فردریش شیلر ، شاعر آلمانی و در دو طرف میدان، دو کلیسای شبیه به هم قرار دارد.

پتسدامر پلاتز

میدان عمومی مهمی در چهارراهی پر رفت و امد در مرکز رایش تاک و نزدیکی جنوب شرقی پارک تیرگارتن. دستنخورده و بازسازی نشده است.

پتسدامر پلاتز - ساختمان های بلند برلینپتسدامر پلاتز – ساختمان های بلند برلین

پارک ها و مکان های تفریحی

تیرگارتن

بزرگترین پارک برلین است که در منطقه میته واقع شده و پترژزف لنه آن را طراحی کرده است.

ویکتوریا پارک

ین پارک در کروزبرگ واقع شده است و می توان چشم انداز وسیعی از جنوب برلین را از ان دید. بنای ملی ساخته شده توسط شینکل، بالای آن واقع است.

باغ جهان

شامل باغ های وسیع چینی، کره ای، بالی ، با فواره های زیبا و راهروی سرپوشیده است و یک باغ ژاپنی که پروژه ی مشترک برلين و توکيو است.

شلوس پارک شارلوتنبورگ

این پارک، قسمتی از قلعه ی چارلوتنبورگ است؛ ولی استفاده از فضای سبز پارک برای عموم آزاد است.

شلوس پارک شارلوتنبورگ - پارک ها وئمکان های تفریحی برلینشلوس پارک شارلوتنبورگ – پارک ها وئمکان های تفریحی برلین

باغ گیاه شناسی برلین

باغ موزه ی گیاهشناسی برلین است با مساحت ۴۳ هکتار و حدود ۲۲ هزار نوع گیاه. این باغ، یکی از بزرگترین و متنوع ترین باغ های گیاه شناسی جهان است.

پارک ترپ تاور

این پارک، کنار رودخانه ی اسپری در تریپ تاو واقع شده و بنای یادبودی دارد، به احترام سربازان شوروی که در نبرد برلین در سال ۱۹۴۵ کشته شدند.

فولکسی پارک

درباره برلین و پارک ها می توان به فولکسی پارک در فردریک شایناشاره کرد; در سال ۱۸۴۸ تأسیس شده و قدیمی ترین پارک شهر است.

فولکسی پارک - پارک ها و مکان های تفریحی برلینفولکسی پارک – پارک ها و مکان های تفریحی برلین

دریاچه ی وان

این دریاچه در اصطلاح، وان حمام برلین نامیده می شود و مشهور ترین منطقه  شنا، بین محلی هاست.

دریاچه ی موگل

در جنوب شرقی برلین واقع شده و محل خوبی برای شناست.

دریاچه ی موگل - پارک ها و مکان های تفریحی برلیندریاچه ی موگل – پارک ها و مکان های تفریحی برلین

آکواریوم و باغ وحش های برلین

برلین، دو باغ وحشی و یک آکواریوم دارد.که برای گردشگران تور آلمان بسیار جالب است.

باغ وحشی برلین

این باغ وحشی در سال ۱۸۴۴ در غرب برلین تأسیس شده؛ و به خاطر خرس های پاندا و یک توله خرسی قطبی که در اواخر سال ۲۰۰۶ در ان متولد شد، معروف است. (دروازه ی فیل) از ورودی های این باغ وحشی در نزدیکی آکواریوم است که به علت معماری خاصی آن، یکی از قسمتهای مورد علاقه ی جهان گردان برای عکاسی است.

باغ وحشی برلین - آکواریوم و باغ وحش های برلینباغ وحشی برلین – آکواریوم و باغ وحش های برلین

تیر پارک برلین

این باغ وحشی که در سال ۱۹۵۵ تأسیس شده، با ۱۶۰هکتار، از وسیع ترین باغ وحش های اروپا و از باغ وحشی تاریخی برلین، خیلی بزرگتر است.

آکواریوم آکواریم

بخشی از باغ وحشی برلین است که در یک ساختمان تاریخی در خیابان بوداپستر واقع شده است. در این آکواریوم، تعداد زیادی ماهی، تمساح و دیگر حیوانات دریایی زندگی می کنند.

آکواریوم آکواریم - آکواریوم و باغ وحش برلینآکواریوم آکواریم – آکواریوم و باغ وحش برلین

جشنواره ها و مراسم خاص در برلین

در این بخش با جشنواره ها مراسم های خاص در برلین به طور کانل توضیح داده شده است.

جشنواره ی فیلم برلین

بزرگترین واقعه ی فرهنگی شهر و برنامه ی سالانه ی مهمی در تقویم صنعت فیلم جهان است. این جشنواره در ماه فوریه (بهمن) برگزار می شود و بر خلاف جشنواره  کن، فیلم های اکران عمومی دارند.

لانگه ناخت در موزن

رویداد فرهنگی بزرگی در ژانویه (دی) و آگوست (مرداد) است. در این زمان، موزه ها تا ساعت ۲۴ نیمه شب باز هستند و رویدادهای فرهنگی بسیاری در شهر رخ می دهد.

لانگه ناخت در موزن - جشنواره ها مراسم خاص در برلینلانگه ناخت در موزن – جشنواره ها مراسم خاص در برلین

فته دی لا میوزیک

این جشنواره در بیست و یکم جون (اولی تیر) برگزار و در آن، انواع موسیقی عرضه می شود. همزمان با این جشنواره، جشنوارهای مشابه در بعضی از شهرهای فرانسه برگزار می شود.

جشنواره ی او بر بامبروکه

این جشنواره در آگوست (مرداد)، نزدیک گالری شرقی برگزار می شود و در آن، هنرمندان، آثار خود را به فروش می گذارند و بازدیدکنندگان می توانند در یک نقاشی مشترک، روی یک پرده ی نقاشی بسیار بزرگ که در خیابان جلوی جشنواره پهن شده است، شرکت کنند.

IFrame

کارناوال فرهنگی

این کارناوالی که در ماه می (اردیبهشت) یا جون (خرداد) برگزار می شود، کارناوال فرهنگ هاست؛ نمایشی گروه های قومی و نژادی مختلف شهر است که با لباس های محلی، موسیقی و رقص محل خود را اجرا می کنند. این مراسم، آخر هفته ی عید گلریزان اجرا می شود.

کارنیوال

این مراسم در اواخر فوریه یا اوایل مارسی (اسفند) برگزار می شود و مردم در آن، با لباس های محلی به جشن و پایکوبی می پردازند.

جشنواره جاز برلین

این جشنواره از سال ۱۹۶۴، هر سالی در برلین برگزار می شود و یکی از قدیمیترین جشنوارههای موسیقی جاز جهان است.

جشنواره ها و مراسم خاص در برلین

یک جشنواره ی سالانه ی فرهنگ و هنر دیجیتالی است. این جشنواره ی سالانه، از سال ۱۹۸۸، در فوریه (بهمن) به عنوان جشنواره ی هنرهای معاصر فیلم و تلویزیون (مانند انیمیشن) برگزار می شود.

ترانس مدیال - جشنواره ها و مراسم خاص در برلینترانس مدیال – جشنواره ها و مراسم خاص در برلین

ای تی بی

این نمایشگاه، هر سال، ماه مارس(اسفند) برگزار می شود و بزرگترین نمایشگاه جهانگردی جهان است.

هفته ی بین المللی سبز

موضوع این نمایشگاه که در ماه ژانویه (دی) برگزار می شود، صنایع غذایی، کشاورزی و باغبانی است.

سفری دیگر بازدید : 171 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

معرفی و آشنایی با موزه ونگوگ آمستردام

موزه ونگوگ آمستردام یکی از بی نظیرترین و دیدنی ترین موزه های گردشگری و توریستی این شهر می باشد که این موزه مورد توجه میلیون ها گردشگر و توریست واقع شده است. موزه ونگوگ شهر آمستردام با داشتن ساختمان های بسیار مختلف و متفاوت خود توانسته است یکی از مشهورترین و معروف ترین موزه های این شهر به شمار بیاید.

شما نیز می توانید در سفر خود به کشور هلند، حتما بازدید از موزه ونگوگ شهر آمستردام را در اولویت های خود قرار دهید. البته توجه داشته باشید که برای بازدید از موزه ونگوگ شهر آمستردام می توانید در یکی از بهترین تورهای گردشگری و توریستی شهر آمستردام نیز شرکت نمایید.

 

موزه ونگوگ آمستردام

آیا شما نیز به دنبال بازدید از موزه ونگوگ آمستردام در سفرتان به این شهر هستید؟ آیا می دانید بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از موزه ونگوگ آمستردام چه زمانی می باشد؟ مطالب مقاله پیش روی خود را تا پایان آن همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالب و بی نظیری را در مورد موزه ونگوگ آمستردام به دست آورید.

شهر آمستردام یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای جهان می باشد که با داشتن مقاصد توریستی و گردشگری بسیار جذاب و بی نظیر خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جذب کند. شما نیز می توانید با توجه به علاقه و اوقات فراغت خود، بازدید از این شهر را در اولویت های خود قرار دهید. از زیباترین و دوست داشتنی ترین جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر می توان به موزه ونگوگ شهر آمستردام اشاره کرد. موزه ونگوگ شهر آمستردام با داشتن قدمت و آثار بسیار بی نظیر و دوست داشتنی خود توانسته است توجه هزاران گردشگر و توریست را به سوی خود جذب کند.

این موزه در سال ۲۰۱۷ توانست با داشتن بیش از دو میلیون گردشگر و توریست، به عنوان پربازدیدترین موزه های این کشور به شمار آید. موزه ونگوگ شهر آمستردام در نزدیکی بهترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری این شهر از جمله موزه امپراطوری و موزه اشتدلیک واقع شده است. شما نیز می توانید بازدید از موزه ونگوگ شهر آمستردام را در اولویت های بازدید خود قرار دهید تا یکی از جذاب ترین موزه های گردشگری این شهر را از نزدیک تماشا کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد تاریخچه موزه ونگوگ شهر آمستردام و هزینه های بازدید از این موزه شگفت انگیز توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

موزه ونگوگ آمستردام

تاریخچه موزه ونگوگ آمستردام

موزه ونگوگ آمستردام مدت ها پس از مرگ ون گوگ تاسیس و افتتاح شد به طوری که تمام آثار وی بعد از شش ماه از مرگ او به دست تئو رسید که وی نیز در جوانی درگذشت و این آثار نیز به دست همسرش سپرده شد که در سال های اولیه، تمام این آثار و نقاشی ها به موزه اشتدلیک سپرده شد. بعد از گذشت مدت زمان بسیار طولانی بالاخره در سال ۱۹۷۳ موزه ونگوگ شهر آمستردام در دو ژوئن افتتاح شد و توانست تمام آثار بی نظیر این هنرمند را در دل خود جای دهد.

همچنین در نظر داشته باشید که ساختمان مربوط به موزه ونگوگ شهر آمستردام توسط دو معمار بسیار معروف هلند به نام کیشو کوروکاوا و گریت ریتولد طراحی شد. موزه ونگوگ شهر آمستردام از همان سال های اولیه تاسیس و افتتاح خود توانست از هزاران گردشگر و توریست استقبال کرده و بهترین آثار را برای بازدیدکنندگان خود به نمایش بگذارد. اگر شما نیز دوست دارید تا در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن از موزه ونگوگ شهر آمستردام بازدید داشته باشید، می توانید قبل از بازدید خود در مورد تاریخچه و معماری این ساختمان اطلاعات بسیار جالبی را به دست آورید تا بتوانید از بازدید خود نهایت لذت را ببرید.

موزه ونگوگ آمستردام

آثار زیبای موزه ونگوگ آمستردام

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که سبب شده است تا موزه ونگوگ آمستردام از اهمیت بسیار بالایی در نزد گردشگران و توریست ها برخوردار باشد، آثار بسیار فراوان و بی نظیر این موزه می باشد. موزه ونگوگ شهر آمستردام دارای ۹ پرتره، ۷۰۰ نامه، ۴۰۰ طراحی و ۲۰۰ نقاشی توانسته است توجه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جلب کند. شما نیز می توانید سبک مختص به این هنرمند بسیار معروف جهانی را در آثار او به راحتی مورد مشاهده قرار دهید و از نزدیک با این هنرمند و آثار او آشنا شوید. توجه داشته باشید که عکسبرداری از این آثار ممنوع می باشد چرا که عکس گرفتن می تواند آثار منفی بسیار زیادی را به این آثار داشته باشد.

موزه ونگوگ آمستردام

بهترین زمان بازدید از موزه ونگوگ آمستردام

یکی از اصلی ترین و مهمترین موضوعاتی که همیشه برای بسیاری از گردشگران و توریست ها جای سوال می باشد، بهترین و مناسب ترین زمان بازدید از موزه ونگوگ آمستردام می باشد. بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از موزه ونگوگ شهر آمستردام هر فصلی از سال می باشد که گردشگران و توریست ها می توانند با توجه به شرایط آب و هوایی این شهر، بازدید خود را شکل دهند. شما نیز می توانید با توجه به اوقات فراغت خود، بهترین و بی نظیرترین زمان از سال را برای بازدید از موزه ونگوگ شهر آمستردام انتخاب کنید و سفرتان را شکل دهید.

البته در نظر داشته باشید که تعطیلات سال نو و فصل بهار می تواند یکی از بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید موزه ونگوگ شهر آمستردام به شمار آید. البته اوقات فراغت گردشگران و مسافران نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی را در بهترین و مناسب ترین زمان بازدید از موزه ونگوگ شهر آمستردام داشته باشد.

موزه ونگوگ آمستردام

ساعات بازدید از موزه ونگوگ شهر آمستردام

موزه ونگوگ آمستردام در برخی از ساعت های روز آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان خود می باشد. اگر شما نیز دوست دارید تا در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن از موزه ونگوگ شهر آمستردام بازدید کنید می توانید قبل از مراجعه به این موزه در مورد ساعات آن اطلاعات لازم را به دست آورید. ساعات بازدید از موزه ونگوگ شهر آمستردام از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر می باشد. همچنین در روزهای تعطیل رسمی نیز بازدید از این موزه امکان پذیر نخواهد بود و گردشگران بایستی به این امر توجه داشته باشند.

موزه ونگوگ آمستردام

مدت زمان بازدید از موزه ونگوگ شهر آمستردام

گردشگران و توریست هایی که قصد بازدید از موزه ونگوگ آمستردام را دارند، می توانند مدت زمان بسیار زیادی را برای بازدید از این موزه صرف کنند. موزه ونگوگ شهر آمستردام از دو ساختمان تشکیل شده است و شما می توانید برای بازدید از هر دوی این ساختمان ها به راحتی زمانی در حدود دو الی سه ساعت را صرف کنید. توجه داشته باشید که مردم محلی این شهر نیز، بازدید از این موزه را در اولویت های خود قرار می دهند و ارزش و اهمیت بسیار زیادی را برای آثار وی قائل هستند و شما نیز می توانید از نزدیک با مردم این شهر در این موزه آشنا شوید.

موزه ونگوگ آمستردام

نقشه موزه ونگوگ آمستردام

ونگوگ چه کسی بود؟

یکی از مهمترین سوال هایی که به ذهن بسیاری از گردشگران و توریست ها در بازدید از موزه ونگوگ آمستردام به ذهن آنها خطور می کند، این است که ون گوگ چه کسی بود؟ ون گوگ یکی از مشهورترین و معروف ترین هنرمندان و نقاش های کشور هلند می باشد که با ثبت آثار بسیار باشکوه و بی نظیر خود توانسته است توجه میلیون ها بازدیدکننده را در کل جهان به سوی خود جذب کند. شما می توانید اثر نقاشی این هنرمند بسیار معروف را نیز در یکی از بهترین قسمت های موزه ونگوگ شهر آمستردام نیز مورد مشاهده قرار دهید.

موزه ونگوگ آمستردام

هزینه های بازدید از موزه ونگوگ شهر آمستردام

توجه داشته باشید که گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از موزه ونگوگ آمستردام را دارند می توانند قبل از ورود به این موزه، هزینه های مربوط به آن را پرداخت کرده و از این طریق یکی از بهترین و بی نظیرترین موزه های گردشگری و توریستی این شهر را مورد مشاهده و تماشا قرار دهند. هم چنین در نظر داشته باشید که هزینه های مربوط به بازدید از موزه ونگوگ شهر آمستردام بسیار مناسب و معقول می باشد و گردشگران می توانند با توجه به سن خود، هزینه های متفاوتی را برای این منظور پرداخت کنند.

شما نیز می توانید با توجه به هزینه های ورودی این موزه، بلیط ورودی را تهیه کنید. لازم است بدانید که این موزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست های ژاپنی نیز واقع شده است چرا که بسیاری از آثار موجود در این موزه با فرهنگ مردم این کشور سنخیت نزدیکی دارد و همین امر نیز سبب شده است تا بسیاری از گردشگران ژاپنی بازدید از این موزه را در اولویت های خود قرار دهند. شما نیز می توانید بازدید از هر دو ساختمان این موزه را حتما در سفر خود به این شهر در اولویت قرار دهید و بی نظیرترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید.

موزه ونگوگ آمستردام

بازدید از موزه ونگوگ شهر آمستردام با تور هلند

توجه داشته باشید که امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها به دنبال رزرو یکی از بهترین و بی نظیرترین تورهای گردشگری هلند هستند تا از این طریق بتوانند در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن از موزه ونگوگ آمستردام بازدید داشته باشند. توجه داشته باشید که مجریان برگزاری تورهای گردشگری و مسافرتی سعی بر آن دارند تا یکی از بهترین و باشکوه ترین تور گردشگری را برگزار کنند و توجه هزاران گردشگر و توریست ها را به سوی خود جذب نمایند.

شما نیز می توانید این فرصت بسیار باشکوه را از دست ندهید و در یکی از بهترین و بی نظیرترین تورهای گردشگری این شهر شرکت داشته باشید تا بتوانید به راحتی و در مناسب ترین زمان ممکن از موزه ونگوگ شهر آمستردام بازدید کرده و یکی از جالب ترین و متفاوت ترین سفرهای اروپایی را برای خود رقم بزنید. همچنین شما می توانید با انتخاب یکی از بهترین و مناسب ترین این تورهای گردشگری از مزیت های بسیار زیادی نیز برخوردار شوید که از مهمترین این مزیت ها می توان به دسترسی آسان به موزه ونگوگ شهر آمستردام اشاره کرد.

 

سفری دیگر بازدید : 19 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

تور مجارستان

تور مجارستان

آیا می‌دانید تور مجارستان یکی از مناسب‌ترین تورهای گردشگری بوده که شما می‌توانید از آن استفاده نموده بهترین و خاطرات را به جا بگذارید؟ آیا می‌دانید امکان رزرو تور مجارستان ارزان نیز فراهم شده است؟ امکانات تور مجارستان بسیار استاندارد می‌باشد. در متن زیر از جاذبه‌های گردشگری تور مجارستان صحبت می‌نماییم و روش‌های ارزان رزرو این تور را به اشتراک میگذاریم.

معرفی کشور مجارستان

مجارستان یکی از کشورهای اروپای مرکزی است. این کشور عضو اتحادیه اروپا می‌باشد. این کشور یکی از کشورهای توریستی بسیار ایده آل در جهان است. کشور مجارستان در مرکز اروپا قرار گرفته و از این رو دسترسی به آن بسیار آسان است. شهرهای تاریخی این کشور اغلب چشم نواز بوده و شهرهای کوچک آن بسیار ایده آل و قابل قبول است. توجه نمایید که شما می‌توانید با سفر به کشور مجارستان از تمامی زیبایی‌های آن بهره‌مند شوید. بزرگ‌ترین دریاچه اروپای مرکزی در کشور مجارستان قرار گرفته است و از این رو دارای بهترین وضعیت گردشگری می‌باشد. این کشور دارای دشتی بسیار بزرگ است و ارتفاعات دیده شده در کشور مجارستان نقش مهمی در جذب توریست به این کشور دارد.

تور مجارستان

اطلاعات ضروری در تور مجارستان

ساعت رسمی این کشور در مقایسه با تهران دو ساعت و نیم عقب‌تر است. مجارستان  از لحاظ زمانی در منطقه UTC قرار دارد. زبانی که در این کشور استفاده می‌شود زبان مجاری می‌باشد. واحد پول در این کشور فورینت بوده که معادل ۱۲/۹ تومان می‌باشد. در این کشور از +۳۶ استفاده می‌شود و شماره ۱۱۲ از دسته شماره‌های چندمنظوره می‌باشد. با شماره‌گیری این شماره می‌توانید از زبان‌های انگلیسی و آلمانی نیز استفاده نمایید. فراموش نکنید که پس از تماس در کمتر از ۳ ثانیه موقعیت مکانی تماس‌گیرنده مشخص خواهد شد.

در صورت استفاده از آمبولانس می‌توانید از شماره ۱۱۴ استفاده نموده و شماره‌ای که برای آتش‌نشانی در نظر گرفته شده است ۱۰۵ است. شما با استفاده از تور مجارستان و در صورتی که بخواهید در این کشور رانندگی نمایید می‌بایست از سمت راست استفاده نمایید. بهترین فرودگاه در تور مجارستان فرودگاه بین‌المللی بوداپست بوده و از دیگر فرودگاه‌های معتبر می‌توان به فرودگاه دبرسن اشاره نمود.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

وضعیت آب‌وهوایی در تور مجارستان

اگر می‌خواهید از تور مجارستان استفاده نمایید و در واقع به این کشور سفر نمایید می‌بایست این کشور را در فصل‌های مختلف به دقت شناسایی نمایید. کشور مجارستان دارای دمایی متغیر است. در واقع در این کشور دما از ۲۰- تا ۴۰ درجه در گردش است. شاید هرگز نتوان به دقت تشخیص داد که بارش باران در چه زمان‌هایی در این کشور دیده شود، این موضوع به دلیل آب‌وهوای قاره‌ای مجارستان می‌باشد. از روزی را با گرمای داغ شروع نمایید احتمال اینکه در نهایت وزش بادی شدید پیش روی شما باشد بسیار زیاد است.

توجه نمایید که در این کشور میزان بارندگی در قسمت‌های غربی بسیار بیشتر از سایر قسمت‌ها می‌باشد. در فصول کم بارش امکان خشکسالی در این کشور وجود دارد. دشت بزرگی در این کشور دیده می‌شود که دارای جو آب‌وهوایی نامنظم می‌باشد. تور مجارستان در فصل‌های بهار و پاییز بسیار عالی می‌باشد زیرا در این فصل‌ها هوا بسیار مطبوع و ملایم است. زمستان مجارستان سرد و یخبندان است.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

بهترین زمان در تور مجارستان

با بررسی‌های انجام شده در بین گردشگران دیده شده که افراد زیادی فصل تابستان را برای انتخاب تور مجارستان می‌پسندند. این فصل دارای محبوبیت بسیاری است. در فصل تابستان ۱۰ ساعت در روز هوا روشن بوده و می‌توانید گشت‌وگذاری ایده آل داشته باشید. در فصل تابستان برخورد با بادهای شدید و طوفان‌های کوتاه امری طبیعی محسوب می‌شود. شاید رطوبت دیده شده در این وضعیت کمی آزار دهنده باشد. فصل بهار و تابستان در تور مجارستان جذابیت بیشتری دارد. اما به جرات می‌توان گفت که این کشور در تمام ایام سال دارای گردشگر بوده و استفاده از تور مجارستان در همه فصل‌ها دیده می‌شود.

ماه مه یکی از ماه‌های گرم اما مناسب برای دیدن دهکده بسیار زیبای تیهانی می‌باشد. بنابراین اگر قصد استفاده از تور مجارستان را دارید می‌توانید در فصل بهار و تابستان به آمجا سفر کنید.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

امکانات اقامت در تور مجارستان

فصل‌های پر مسافر در نهایت با مشکلات اقامتی روبرو خواهد شد. دقت نمایید که اگر قصد دارید فصل تابستان را برای سفر به این کشور انتخاب نمایید در انتخاب تور مجارستان مناسب دقت کنید. تور مجارستان استاندارد محل اقامت شما را از پیش رزرو خواهد نمود. اقامت در هتل و پانسیون‌های مختلف از دسته موارد مطرح در این تور می‌باشد. هم چنین مهمانخانه‌های متعددی که دارای هزینه‌های کمتر هستند نیز از دسته محل اقامت در این تور می‌باشد و این موضوع وابسته به میزان هزینه شما خواهد بود. بعضی از انواع تور مجارستان وجود دارد که این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که هزینه زیادی بابت محل اقامت پرداخت ننمایید. به عنوان مثال خوابگاه‌های دانشجوی برای تیم‌های مستند ساز از دسته نمونه‌های ایده آل در تور مجارستان می‌باشد.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

هزینه‌های معمول در تور مجارستان

شما در انتخاب تور مجارستان مناسب می‌بایست دید کلی به هزینه‌های وارده داشته باشید. هزینه اقامت در این تور اغلب بر اساس درجه بندی هتل و محل اقامت شما تعیین می‌شود و لیستی پیش روی شما قرار می‌گیرد که هتل‌های متنوع با توجه به امکانات آنها نوشته شده و می‌توانید با مطالعه اطلاعات مندرج در این لیست گزینه‌ای که برای شما مناسب‌تر است را انتخاب نمایید. دقت کنید که این موضوع سبب می‌شود که انتخاب درست‌تری داشته باشید. هزینه غذا با توجه به اینکه چند وعده غذایی را انتخاب نمایید متغیر است.

اگر می‌خواهید هزینه‌تان کمتر شود استفاده از رستوران‌های لوکس را به حداقل برسانید. هزینه حمل و نقل در مجارستان اغلب مناسب و قابل قبول است. استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در این کشور سبب می‌شود که در زمانی کم بتوانید مناطق مختلفی از کشور را مورد بررسی قرار دهید. توجه کنید که هزینه‌های استفاده از فعالیت‌های تفریحی در تورهای مجارستان می‌تواند با خرید بلیط های چندمنظوره نصف شود.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

جاذبه‌های گردشگری تور مجارستان

فرقی نمی‌کند در ابتدا به سراغ پایتخت این کشور بروید و یا از شهرهای کوچک دیدن نمایید. تمامی مناطق این کشور دیدنی هستند. فرهنگ و تمدن در مجارستان بسیار پربار می‌باشد و این موضوع سبب شده که افراد بسیاری بازدید از این کشور را در الویت قرار دهند. طبیعت مجارستان خارق‌العاده است. گشت و گذار در طبیعت دل‌انگیز این کشور شما را جوان خواهد نمود. دریاچه‌های بسیار زیبا در این کشور به همراه کوهستان‌های بزرگ و با شکوه، دره‌های وسیع و فرصت‌های بی نظیر برای پیاده‌روی در این کشور منحصربفرد است.

حال قصد داریم نمونه‌های بسیار ارزشمند از مناطق گردشگری در تور مجارستان را به اتفاق مورد بررسی قرار دهیم. ما در تور مجارستان خود  سعی در پوشش تمامی این موارد داشته و در نهایت خاطراتی بسیار ایده آل را برای شما رقم خواهیم زد.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

معرفی قلعه بودا مجارستان

اگر به تصاویری که در خصوص قلعه بودا فراهم شده است نگاهی بیندازید هرگز این منطقه زیبا را از دست نخواهید داد. بسیاری از افراد این منطقه را پاریس شرق می‌نامند. قلعه بودا در شهر بوداپست قرار گرفته است. این قلعه در فهرست میراث یونسکو ثبت شده است. این قلعه از لحاظ زیبایی از کاخ روسای کمتر نمی‌باشد. قلعه بودا دارای ۲۰۰ اتاق می‌باشد. استفاده از طرح‌های متقارن در این قلعه سبب چشم‌نوازی صد چندان آن شده است. گنبد مرکزی که در این قلعه دیده میشود دارای معماری منحصربفردی است. قلعه بودا از سمت راست به رود دانوب متصل است. مناظر شگفت‌انگیز این قلعه تمامی ندارد. توجه نمایید که این قلعه دارای زاویه دید سه بعدی بوده و بسیار عالی و قابل قبول است. تور مجارستان تأکید ویژه‌ای بر بازدید از قلعه بودا دارد.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

معرفی رود دانوب

از شمال تا جنوب کشور مجارستان رود دانوب جریان دارد. این رود از بوداپست می‌گذرد و این شهر به دو قسمت تقسیم می‌نماید. پل آزادی از رود دانوب می‌گذرد، با قدم زدن بر روی این پل می‌توانید غروب خورشید را نظاره نمایید. اگر به جغرافیای این کشور نگاهی بیندازید می‌بینید که این پل دور رشته‌کوهی سرسبز می‌چرخد و این موضوع یکی از عجایب طبیعت مجارستان است. شما می‌توانید با استفاده از کروزهای متعدد در این رود سفر نمایید. رود دانوب دومین رود طولانی در اروپا می‌باشد و به نوعی پس از رود ولگا قرار دارد. در تور مجارستان این رود جایگاه ویژه‌ای دارد و تیم‌های راهنما نیز این منطقه را یکی از مناطق پر خاطره معرفی می‌نمایند. توجه نمایید که دیدن رود دانوب در روز زیباتر از شب است.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

شهرهای تاریخی اسپا در مجارستان

اگر می‌خواهید سفر به مجارستان برای شما آرامش بخش باشد می‌توانید به سراغ مکان‌های فرهنگی بروید. شهرهای تاریخی اسپا از دسته شهرهای مشهور در کشور مجارستان می‌باشد. امکانات زیادی در این شهرها دیده می‌شود. اقامتگاه‌های بسیار شیک و لوکس اسپا، حمام‌های ساده و مجهز و چشمه‌های آب‌معدنی این منطقه داری شهرت بسیاری است. این حمام‌ها دارای ۲۰۰۰ سال قدمت هستند. هزاران چشمه نیاز است تا آب‌معدنی و آب گرم این اسپا ها تأمین شود.

معروف‌ترین چشمه لیک هویز نام دارد دمای آن حدود ۲۵ سانتی گراد می‌باشد. در تور مجارستان این شهرها اغلب دارای زمان‌های مشخص برای بازدید هستند و این موضوع به فصل انتخاب شما نیز بستگی دارد. توجه نمایید که بازدید از شهرهای تاریخی اسپا آرامشی تکرار نشدنی به شما خواهد بخشید.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

جزیره زیبا در تور مجارستان

شبه‌جزیره کوچک تیهانی در دریاچه بالاتون قرار دارد. این جزیره کوچک تنها ۸ کیلومتر مربع وسعت دارد. زیبایی‌های نقش بسته در این جزیره مثال زدنی است. شما نمی‌توانید با ماشین وارد این جزیره شوید. این جزیره مرکز ذخیره طبیعی بوده و چشم‌اندازهای طبیعی که در قسمت جنوبی این جزیره دیده می‌شود بسیار عالی است. پیاده‌روی در این جزیره روح‌بخش است. استفاده از چیدمان درست گیاهان و درختان در جزیره تیهانی سبب می‌شود که شما ساعت‌ها در آن به گشت و گذار مشغول شوید بدون اینکه خسته شوید.

فصل بهار را تصور نمایید. درختان شکوفه‌های صورتی زده و درختان بادام به جلب توجه مشغول‌اند. گردشگاه‌های ساحلی زیبا در ضلع جنوبی این جزیره دیده می‌شود و از دسته موارد بسیار دوست‌داشتنی برای فرزندان شما خواهد بود. توجه نمایید که اگر تمایل به بازدید از این شبه‌جزیره دارید می‌بایست در انتخاب تور مجارستان دقت ویژه‌ای نمایید.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

معرفی غارهای مجارستان

رشته‌کوه بوک در مجارستان دارای شهرت بسیاری است. شهر لیلافورد در این رشته‌کوه قرار گرفته است. غارهای شگفت‌انگیزی که در این منطقه قرار دارد دارای دیواره‌هایی با پوشش گیاهی هستند این موضوع سبب می‌شود که جلب توجه ویژه ای داشته باشند. مشهورترین غار در بین غارهای مجارستان ایستوان نام دارد. غارهای پتوفی نیز از دسته غارهای مشهور می‌باشد. عصر یخبندان در این غار به دقت مشخص است. تیرها و نیزه‌های بسیار زیبا در این غارها اغلب مورد توجه تیم‌های مستندساز قرار می‌گیرد.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

خرید اینترنتی بلیط تور مجارستان

اگر می‌خواهید از این تور در زمانی مناسب استفاده نمایید می‌بایست بهترین روش را انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که استفاده از تور مجارستان در زمانی‌های تعطیل رسمی کمی دشوارتر است. خرید بلیط تور مجارستان به صورت اینترنتی سبب می‌شود که این تور برای شما بسیار ارزان‌تر باشد. دقت کنید که درجه‌بندی‌های مختلفی در خصوص تورهای مجارستان دیده شود که در روش‌های اینترنتی تیم‌های مشاور شما را راهنمایی خواهند نمود.

در این خصوص همیشه مسائل مختلفی دیده می‌شود. در این روش شما اطلاعات مندرج شده در درجه‌های متفاوتی از تور های مجارستان را مورد بررسی قرار می‌دهید. در این بین همیشه می‌توانید از بهترین گزینه استفاده نموده و از تیم‌های مشاور بخواهید شما را راهنمایی کنند. خرید اینترنتی بلیط برای این تور دارای طرح‌های تخفیفی نیز می‌باشد. دقت نمایید که این طرح‌های تخفیفی شامل افرادی می‌شود که از زمان‌بندی دقیق آن مطلع باشند. عموماً چنین جریاناتی نیاز به بررسی دقیق‌تری دارد.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

قیمت تور مجارستان

اگر به دنبال قیمت مناسب تورهای مجارستان هستید از جداول قیمت بندی استفاده نمایید. در این جداول می‌توانید نرخ دقیق این تور را بررسی نمایید. انتخاب هتل‌های لوکس قیمت رزرو شما را بالاتر خواهد برد. این موضوع برای کسانی که قصد سفر ارزان به این کشور را دارند کمی نگران‌کننده می‌باشد. در این خصوص می‌توانید از اقامتگاه‌های عمومی استفاده نمایید. عموماً می‌توانید استفاده از غذاهای گران‌قیمت را نیز فراموش نمایید. انتخاب یک تور متوسط بهترین گزینه برای شما از لحاظ قیمت می‌باشد. جداول قیمت تورهای مجارستان در سایت ما به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شوند و این موضوع می‌توانید در انتخاب درست شما نقش مهمی داشته باشد.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

بهترین سایت تور مجارستان

اگر می‌خواهید روال رزرو تور مجارستان را به صورت اینترنتی دنبال نمایید انتخاب سایت قابل‌اعتماد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سایت‌های مختلفی دیده می‌شود که دارای جنبه تبلیغاتی بسیار گسترده‌ای می‌باشند. توجه نمایید که گاه امکانات اعلام شده با واقعیت تفاوت ویژه‌ای دارند. ما در سایت خود تمامی امکانات را به وضوح و بدون اغراق اعلام نموده‌ایم در این بین می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری را از مشاورین بخواهید و این تیم‌ها بصورت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شما می‌باشند. ما در سایت خود از پنل های نظرات استفاده نموده‌ایم. به این ترتیب می‌توانید نظرات سایر افرادی که از این تور استفاده نموده‌اند را جویا شوید. بهترین روش‌های رزرو این تور از طریق سایت‌هایی است که دارای اعتبار عمومی می‌باشد.

 

تور مجارستان

تور مجارستان

انتخاب بهترین تور مجارستان

عده‌ای در انتخاب انواع مختلفی از تور مجارستان دچار نگرانی هستند. گاه درجه‌بندی‌های مختلفی در این خصوص دیده می‌شود که کار را سخت‌تر می‌نماید. دقت کنید که برای داشتن سفری خاطره‌انگیز می‌بایست به سراغ بهترین تور بروید. در این خصوص همیشه موارد مختلفی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. بهترین تور مجارستان دارای امکانات متوسط و قابل قبولی است. این تور در فصل‌های مختلف سال دارای تغییر قیمت عجیب‌وغریبی نمی‌باشد.

توجه نمایید که تور مجارستان ارزان گاه دارای میزان امکانات کمتری بوده و این موضوع می‌تواند برای شما کمی سؤال برانگیز باشد. تور مجارستان لوکس را می‌توانید در فصل بهار رزرو نمایید. امکانات این تور بسیار مناسب و ایده آل است. شایان ذکر است که این مدل از تورها برای قشر خاصی از مردم می‌باشد و اغلب مردم مدل‌های متوسط را انتخاب می‌نمایند. عموماً می‌توان اینطور بررسی نمود که اگر می‌خواهید از فصل مناسب برای حضور در این کشور استفاده نمایید می‌بایست کمی زودتر اقدام نمایید، در این صورت هزینه‌های اضافی برای شما اعمال نخواهد شد.

 

سفری دیگر بازدید : 204 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

وقت سفارت مجارستان

وقت سفارت مجارستان یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحل صدور ویزای کشور مذکور می باشد که تمام متقاضیان بایستی در این مرحله از صدور ویزا از نهایت دقت و توجه برخوردار باشند تا از این طریق در کوتاه ترین و مناسب ترین زمان ممکن، اقدام به دریافت ویزای مورد نظر خود داشته باشند.

هزینه های مربوط به دریافت و اخذ وقت سفارت مجارستان نیز با توجه به گروه سنی افراد مشخص می شود و شما می توانید اطلاعات لازم را در این خصوص را از همکاران ما به دست آورید.

توجه داشته باشید که از مهمترین و ضروری ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ وقت سفارت مجارستان می توان به دعوتنامه، فرم اپلیکیشن، رسید هزینه های پرداختی و اصل پاسپورت اشاره کرد.

IFrame

آشنایی با وقت سفارت مجارستان

کشور مجارستان یکی دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با داشتن زیر ساخت های بسیار مدرن و جذاب خود توانسته است یکی از بهترین گزینه ها برای سفر و مهاجرت گردشگران و مسافران با اهداف بسیار متنوع باشد. لازم به ذکر است که کشور مجارستان نیز در لیست کشورهای عضو شینگن بوده و تمام مسافران و متقاضیان سفر به سوی این کشور بایستی، بتواند قبل از سفر خود به سوی این کشور، ویزای شینگن را دریافت و اخذ کنند.

بدون اخذ و دریافت ویزای کشور مجارستان بی شک اجازه هرگونه سفری به سوی این کشور به شما داده نخواهد شد. افراد متقاضی برای درخواست و اخذ ویزای کشور مجارستان، بایستی مراحل صدور ویزای این کشور را به ترتیب طی کنند تا از این طریق بتوانند در کوتاه ترین و مناسب ترین زمان ممکن اقدام به اخذ و دریافت ویزای مورد نظر خود داشته باشند.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان اخذ این مورد ، هزینه های مورد نیاز، مراحل اخذ و نکات مورد توجه برای اخذ وقت سفارت مجارستان اطلاعاتی را به حضورتان ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات دقیق تر با ما همراه باشید.

وقت سفارت مجارستان

وقت سفارت به چه معنی است؟

وقت سفارت به معنی گرفتن وقت بسیار مناسب برای ارائه مدارک به شکل حضوری به کنسولگری می باشد که در این روز نیز می توانند مصاحبه لازم را انجام داده و گام بزرگی را برای اخذ و صدور ویزای مورد نیاز خود داشته باشند.

وقت سفارت مجارستان نیز مانند دیگر وقت سفارت کشورهای دیگر نیاز به توجه و اهمیت بیشتری دارد و هر متقاضی بایستی قبل از انجام هرگونه سفری به سوی این کشور، بتوانند با موفقیت کامل اقدام به اخذ وقت سفارت کشور مجارستان داشته باشند.

وقت سفارت مجارستان

بهترین زمان اخذ وقت سفارت مجارستان

یکی از مهمترین و اساسی ترین سوال هایی که در مورد وقت سفارت مجارستان وجود دارد، بهترین زمان برای اخذ این وقت می باشد که برای این منظور می توانید با همکاران ما از وب سایت اینترنتی پیش روی خود در تماس بوده و اطلاعات و راهنمایی های لازم را جویا شود.

بهترین و مناسب ترین زمان برای وقت سفارت مجارستان نیز چند ماه قبل از سفر می باشد که هر متقاضی و مسافر می تواند با توجه به تاریخ پرواز خود، در یکی از بهترین زمان های ممکن اقدام به دریافت و اخذ وقت سفارت کشور مجارستان داشته باشد. لازم به ذکر است که در صورت عدم توجه به این امر، بی شک با مشکل مواجه شده و نخواهید توانست که به پرواز خود در زمان مشخص شده برسید.

وقت سفارت مجارستان

مراحل اخذ وقت سفارت مجارستان

اخذ و دریافت وقت سفارت مجارستان نیاز به یک سری از مراحل دارد که از مهمترین مراحل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وقت سفارت مجارستان به شکل آنلاین: در این مرحله متقاضی می تواند از وب سایت اینترنتی خدمات ویزا اقدام به اخذ و دریافت وقت سفارت داشته باشد و درخواست خود را اعلام کند.

IFrame

  • وقت سفارت مجارستان به شکل حضوری: بعد از اخذ تاییدیه لازم از سوی ماموران کنسولگری این کشور، متقاضیان می توانند مدارک مورد نیاز را به شکل فیزیکی به کارشناسان ما تحویل دهند تا بتوانند مراحل دیگر اخذ ویزای مورد نظر خود را طی نماید. توجه داشته باشید که وقت سفارت مختص متقاضی می باشد و هدف از آن نیز صدور ویزای مورد نیاز متقاضیان خواهد بود.

وقت سفارت مجارستان

نکات مورد توجه در اخذ وقت سفارت مجارستان به شکل آنلاین

در اخذ و دریافت وقت سفارت مجارستان به شکل آنلاین بایستی به یک سری از مهمترین و اساسی ترین نکات توجه لازم را داشته باشید که از مهمترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حتما برای خود حساب کاربری جدیدی را باز کنید.
  • مدارک خواسته شده و مورد نیاز را با نهایت دقت و توجه اسکن کرده و آن را با توجه به حجم خواسته شده بارگذاری کنید.
  • حتما شماره پیگیری خود را به همراه داشته تا در صورت بروز مشکلی بتوانید پیگیری های لازم را انجام دهید.

وقت سفارت مجارستان

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت مجارستان و ویزا

برای اخذ و دریافت وقت سفارت مجارستان بایستی یک سری از مدارک و اسناد را ارائه دهید چرا که در غیر این صورت هیچ ترتیب اثری به درخواست شما داده نخواهد شد به همین جهت پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از اقدام هرگونه فعالیتی در مورد مدارک مورد نیاز اطلاعاتی را به دست آورده و سپس درخواست خود را اعلام کنید.

از مهمترین و اساسی ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ و دریافت وقت سفارت مجارستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دعوتنامه که معمولا برخی از متقاضیان این سند را ارائه می دهند
  • پاسپورتی که حداقل ۶ ماه اعتبار زمانی داشته باشد تا شما بتوانید در طول این مدت اقدام به اخذ و دریافت وقت سفارت و ویزای مورد نظر خود داشته باشید.
  • اصل و کپی مدارک شناسایی از جمله شناسنامه و کارت ملی به همراه ترجمه آنها
  • ارائه بیمه پزشکی
  • ارائه گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه سوء سابقه
  • ارائه تمکن مالی به مقدار مبلغ مشخص شده
  • سند مالکیت به نام فرد متقاضی یا همسر
  • دو قطعه عکس سه در چهار با زمینه سفید
  • ارائه فرم اپلیکیشن
  • رسید هزینه های پرداختی
  • کپی ویزاهای قبلی

وقت سفارت مجارستان

فرم اپلیکیشن در وقت سفارت مجارستان

از دیگر مهمترین و اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ آن فرم اپلیکیشن اشاره کرد که این فرم از اهمیت بسیار ویژه ای در میان تمام مدارک ارائه شده به کنسولگری برخوردار است و متقاضیان بایستی توجه بسیار زیادی را برای پر کردن این فرم از خود نشان دهند تا بتوانند موفق به اخذ وقت سفارت مورد نظر خود داشته باشند.

این فرم بایستی به زبان انگلیسی پر شده و در آخر نیز امضاء شود که البته توصیه می شود تمام اطلاعات شخصی خود را به درستی وارد کنید و همچنین از ایجاد هرگونه قلم خوردگی این فرم را تکمیل و تحویل دهید. برای پر کردن این فرم به شکل صحیح و درست می توانید از همکاران حاضر در این کشور، اطلاعات و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

وقت سفارت مجارستان

هزینه های مربوط به وقت سفارت مجارستان

اخذ و دریافت وقت سفارت مجارستان نیز مانند دیگر وقت سفارت های کشورهای اروپایی نیاز به یک سری از هزینه های تعریف شده دارد که متقاضیان بایستی بتوانند هزینه های مربوط را از قبل تهیه و پرداخت کنند تا بتوانند در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن اقدام به اخذ ویزای مورد نظر خود داشته باشند.

لازم است بدانید که هزینه های مربوط به اخذ و دریافت ویزای مجارستان به شکل ارز یورو پرداخت می شود و این هزینه برای افراد بزرگسال و کودکان زیر ۱۲ سال متفاوت می شود که هر مسافری می تواند با کسب اطلاعات در این خصوص پرداخت خود را انجام دهد.

هزینه وقت سفارت مجارستان ۲۵٫۰۰۰ تومان میباشد که توسط آژانس مسافرتی دریافت میگردد.

توجه داشته باشید که هزینه های مربوط به اخذ وقت سفارت کشور مجارستان در صورتی که درخواست شما به هر دلیلی ریجکت شد، دیگر به شما عودت داده نخواهد شد و تمام هزینه های ممکن صرف بررسی مدارک ارائه شده از سوی شما صرف می شود.

وقت سفارت مجارستان

مدت زمان پاسخگویی به وقت سفارت کشور مجارستان

بسیار از متقاضیان و مسافرانی که قصد سفر و مهاجرت به سوی کشور مجارستان را دارند، نگرانی ها و سوال های متعددی را در خصوص مدت زمان پاسخگویی به وقت سفارت مجارستان دارند که برای این منظور نیز با شرکت های خدماتی در این زمینه تماس می گیرند تا بتوانند اطلاعات به روز و مهمی را به دست بیاورند.

در پاسخ به این نگرانی متقاضیان می توان گفت، مدت زمان پاسخ گویی برای اخذ وقت سفارت مجارستان متقاضیان در حدود ۲۰ روز تا ۲ ماه به طول می انجامد و هر متقاضی و مسافر بایستی بدترین شرایط را در نظر گرفته و از چند وقت قبل اقدام به دریافت و اخذ وقت سفارت مورد نظر خود داشته باشد.

همچنین در نظر داشته باشید که مدت دریافت پاسخ از سوی کنسولگری این کشور به برخی از آیتم ها نیز بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به نوع ویزای درخواستی و زمان اعلام درخواست وقت سفارت اشاره کرد که در برخی از فصول تعداد این درخواست ها افزایش می یابد و این امر نیز سبب طولانی تر شدن زمان پاسخگویی به وقت سفارت مجارستان خواهد بود.

وقت سفارت مجارستان

دلایل ریجکت وقت سفارت کشور مجارستان

لازم به ذکر است که تمام درخواست های مربوط به دریافت و اخذ وقت سفارت مجارستان با موفقیت به اتمام نمی رسند به طوریکه در برخی از مواقع شاهد ریجکت شدن و عدم موفقیت در اخذ وقت سفارت این کشور هستیم که بی شک عوامل بسیار متعددی می تواند در این موضوع دخیل باشد که از مهمترین و حساسترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم ارائه مدارک اصل و معتبر به کنسولگری این کشور
  • حاضر نشدن در سفارت خانه در زمان تعیین شده
  • عدم اخذ توجه مامور مصاحبه کننده برای صدور ویزای مورد نیاز
  • داشتن هرگونه ممنوع الخروج از کشور
  • نداشتن تمکن مالی کافی برای مهاجرت به سوی کشور مجارستان
  • نداشتن صلاحیت های لازم در خصوص سفر به سوی کشور مجارستان

شما نیز می توانید با هریک از این عوامل آشنا شده و در درخواست خودتان از آنها خودداری کنید تا از این طریق به راحتی و بروز هرگونه ریجکتی اقدام به دریافت ویزای مورد نظر خود داشته باشید.

همچنین می توانید در خصوص اخذ اطلاعات بیشتر در این زمینه نیز با همکاران ما در تماس بوده و اطلاعات لازم را از این طریق به دست آورید.

وقت سفارت مجارستان

سفارت خانه کشور مجارستان

خوشبختانه کشور مجارستان یکی از کشورهایی می باشد که می توانید سفارت این کشور را در ایران مشاهده کنید که مدت طولانی است که به فعالیت خود در تهران ادامه می دهد و تمام متقاضیان مهاجرت به مجارستان بایستی یک بار هم که شده به این سازمان دسترسی داشته باشند. آدرس سفارت خانه کشور مجارستان را می توانید از قبل در اختیار داشته و به راحتی خود را به این ساختمان برسانید که آدرس این سفارت خانه را می توانید به شکل زیر در دست داشته باشید:

  • آدرس سفارت خانه کشور مجارستان: تهران -خیابان شهید کلاهدوز- خیابان دروس – میدان هدایت – کوچه شادلو – پلاک ۱۰
  • ساعات کاری از ۹ صبح تا ۱۶ عصر
  • روزهای کاری: از یکشنبه تا پنجشنبه

شما نیز می توانید از هر جای کشورمان به راحتی دسترسی لازم را به سوی این کنسولگری داشته و از این طریق مراحل اخذ وقت سفارت مجارستان خود را تکمیل نمایید. همچنین می توانید قبل از سفرتان به تهران با همکاران حاضر در سفارت خانه تماس لازم را داشته و در مورد بهترین زمان مراجعه به این سازمان، اطلاعات مناسبی را جویا شوید. 

همچنین در نظر داشته باشید درخواست ویزا های کوتاه مدت کشور مجارستان از طریق کارگزاری این کشور یعنی وی اف اس انجام میپذیرد.

آدرس وی اف اس میدان هروی و مرکز خرید هروی سنتر میباشد.

وقت سفارت مجارستان

وقت سفارت کشور مجارستان برای ویزای توریستی

کشور مجارستان با داشتن جاذبه های گردشگری و دیدنی خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کند؛ که برای این منظور نیز بایستی اقدام به وقت سفارت مجارستان برای ویزای توریستی داشته باشد تا بتواند به راحتی و بدون بروز مشکلی به این کشور سفر کنند.

ویزای توریستی یکی از پرطرفدارترین انواع ویزاهای این کشور بوده و در نتیجه شاهد بالا بودن تعداد درخواست های وقت سفارت کشور مجارستان هستیم.

وقت سفارت مجارستان

وقت سفارت کشور مجارستان برای ویزای تحصیلی

امروزه بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان به دنبال ادامه تحصیل در یکی از بهترین و مشهورترین دانشگاه های مجارستان هستند تا از این طریق بتوانند از بهترین دانشگاه فارغ التحصیل شده و فرصت های شغلی بسیار خوبی را به دست بیاورند.

لازم به ذکر است که برای مهاجرت تحصیلی بایستی اقدام به اخذ و دریافت وقت سفارت مجارستان برای ویزای تحصیلی این کشور اقدام کنید تا بتوانید به راحتی اقدام به مهاجرت و سفر مورد نظر خود داشته باشید.

وقت سفارت مجارستان

وقت سفارت کشور مجارستان برای ویزای سرمایه گذاری

پایین بودن نرخ تورم و پرداخت های مالیاتی در کشور مجارستان از مهمترین موضوعاتی می باشد که سبب شده تا بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری در این کشور باشند و برای این منظور نیز به دنبال اخذ ویزای سرمایه گذاری هستند تا بتوانند مهاجرت خود را شکل داده و کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنند.

متقاضیان برای این منظور نیز بایستی اقدام به اخذ وقت سفارت مجارستان برای ویزای سرمایه گذاری داشته باشند تا بدون بروز مشکلی اقدام به سفر و مهاجرت خود داشته باشند.

وقت سفارت مجارستان

وقت سفارت کشور مجارستان برای ویزای کار

وقت سفارت کشور مجارستان برای ویزای کار از دیگر مهمترین وقت سفارت این کشور می باشد که مختص متقاضیان و مسافرانی است که به دنبال اشتغال شدن در مجارستان هستند.

امروزه افراد بسیار زیادی را می توانید در کشورهای مختلف از جمله کشورهای در حال توسعه پیدا کنید که به دنبال اشتغال و کار در یکی از صنایع کشور مجارستان هستند و برای این منظور نیز بایستی در وهله ی اول موفق به اخذ و دریافت وقت سفارت کشور مجارستان و ویزای این کشور داشته باشند تا بتوانند به راحتی اقدام سفر خود نمایند.

وقت سفارت مجارستان

نکات مورد توجه در مراجعه به سفارت خانه کشور مجارستان

مراجعه به سفارت خانه کشور مجارستان و یا کارگزاری آن یکی از مهم ترین و اصلی ترین مراحل اخذ وقت سفارت این کشور می باشد به طوری که تمام متقاضیان برای تکمیل این فرایند مجبور هستند تا به شکل حضوری به سفارت مجارستان مراجعه نموده و مدارک فیزیکی را به کارگزار مورد اعتماد خود تحویل دهد.

در هنگام مراجعه به سوی سفارت این کشور بایستی یک سری از مهمترین نکات را مورد توجه قرار دهید تا بتوانید سربلند و موفق از این سازمان بیرون بیایید که از مهمترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به خاطر داشته باشید که قبل از مراجعه خود، در مورد سوالاتی که ممکن است در مصاحبه پرسیده شود، اطلاعاتی را به دست آورید تا از این طریق دچار استرس نشوید.
  • حتما قبل از سفر خود به این سازمان لباس بسیار تمیز و رسمی بر تن داشته باشید تا بتوانید توجه اولیه ماموران کنسولگری را به سوی خود جذب کنید.
  • حتما مدارک مورد نیاز را بدون داشتن هرگونه نقصی تحویل دهید چرا که در غیر اینصورت با مشکل مواجه خواهید شد.
  • حتما به تمام سوال های ارائه شده از سوی ماموران این سازمان، پاسخ های صریحی داده و از این طریق توجه و موافقت ماموران را برای صدور ویزای مورد نظر خود به دست آورید.

وقت سفارت مجارستان

نکات مورد توجه در وقت سفارت کشور مجارستان

 

متقاضیان و مسافرانی که به دنبال سفر و بازدید از کشور مجارستان هستند می توانند با در نظر گرفتن برخی از مهمترین و ضروری ترین نکات، می توانند در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن اقدام به اخذ ویزا و وقت سفارت مجارستان داشته باشند.

از مهمترین و بی نظیرترین نکات مورد توجه در این خصوص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حتما قبل از اخذ وقت سفارت مورد نیاز خود درباره این امر اطلاعات کافی را به دست آورده و با آگاهی بیشتری اقدام به اخذ وقت سفارت کشور مجارستان داشته باشید.
  • به تمام دلایل ریجکت وقت سفارت مجارستان توجه داشته باشید تا بدون بروز مشکلی اقدام به اخذ ویزای مورد نظر خود داشته باشید و به سفر هیجان انگیز خود بپردازید.
  • لازم به ذکر است که ورود به سفارت خانه کشور مجارستان از یک سری قوانین و مقررات پیروی می کند که مراجعه کنندگان بایستی به آن توجه لازم را داشته باشند.
  • لازم به ذکر است که به رفتارهای خود در مراجعه به سفارت خانه این کشور دقت کنید چرا که شما از زمان ورود به این سازمان تا خروج خود مورد نظر و توجه ماموران این سازمان خواهید بود.
  • لازم است بدانید که افرادی که هنوز به سن قانونی نرسیده اند بایستی برای انجام هرگونه اقدامی برای ویزای مورد نیاز خود، به همراه والدین خود اقدام کند.

 



سفری دیگر بازدید : 17 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

ویزای یونان

یونان یکی از کهن ترین کشورهای جهان در شرق اروپا و البته یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن است. متقاضیان ایرانی با ویزای یونان می توانند به مدت مشخصی و به صورت قانونی به تمام کشورهای اتحادیه اروپا سفر کنند. با توجه به شرایط سفارت و جامعه جهانی اخذ ویزای شینگن نیازمند مدارک مشخصی از جمله مدارک مالی، شغلی و ملکی است.

اگر می خواهید به یونان سفر کنید و در حال برنامه ریزی هستید، برای مقدمات سفر و آشنایی با تمام مراحل اخذ ویزای شینگن یونان و انواع دیگر ویزا اعم از ویزای تحصیلی و البته شرایط اعتراض به ریجکتی ویزای یونان در ادامه با ما و تیم یوروپ تورز همراه باشید.

ویزای یونان

آشنایی با ویزای یونان

اولین گام برای اخذ ویزای یونان، رزرو وقت سفارت است. شما برای انواع ویزاهای درخواستی چه کوتاه مدت و چه بلند مدت باید حتما و حتما وقت سفارت خود را از قبل تعیین کنید. همانطوری که به احتمال زیاد می دانید از سال ۲۰۱۸ ویزاهای کوتاه مدت یونان (زیر ۹۰ روز) از طریق شرکت کارگزاری انجام می شود. بهتر است بدانید که  کارگزاری هیچ نقشی در صدور ویزا نداشته و تنها به عنوان واسطه مدارک را به سفارت منتقل می کند.

برای ویزای توریستی یونان و یا ویزای تجاری یونان اگر مدت زمان سفر شما کمتر از ۹۰ روز است، ابتدا با درخواست وقت کنید. به این منظور، باید اطلاعات شخصی یعنی نام و نام خانوادگی،شماره پاسپورت و تاریخ انقضا، ملیت و جنسیت، تاریخ تولد، شماره تلفن، تاریخ سفر، روز مناسب برای مصاحبه و نوع ویزای درخواستی (اعم از توریستی یا تجاری) را ارسال کنید.

توجه کنید که اطلاعات روز مصاحبه همراه با چک لیست مدارک از همین طریق برای شما فرستاده می شود، پس حتما اطلاعات معتبری را داده و به صورت مکرر آن را چک کنید تا روز وقت سفارت را از دست ندهید.

ویزای یونان

مدارک ویزای یونان

برای اخذ ویزای کوتاه مدت یونان متقاضی ابتدا باید مدارک خود را همراه با فرم درخواست ویزای شینگن تحویل کارگزاری ( وی اف اس) دهد.

هرگونه نقص در پرونده درخواست ویزا یا مدارک ارائه شده می تواند موجب ریجکتی درخواست ویزای یونان شود.

همچنین تمامی ترجمه ها باید دارای تائیدیه و مهر دادگستری و وزارت امور خارجه باشد.

مدارک مورد نیاز برای ویزای یونان به شرح زیر باید به سفارت ارائه شود:

  • شناسنامه و پاسپورت همراه با کپی تمام ویزاهای قبلی (در صورت موجود بودن)
  • فرم تکمیل و امضا شده درخواست ویزای یونان 
  • عکس مطابق با استانداردهای سفارت
  • گواهی اشتغال به کار برای کارمندان، گواهی تاسیس شرکت یا جواز کسب برای کارفرما، گواهی بازنشستگی برای بازنشستگان یا هرگونه گواهی کاری دیگر اعم از کارت های نظام مهندسی، نظام پزشکی و ….
  • بیمه مسافرتی مطابق با روزهای سفر و معتبر در تمام کشورهای شینگن
  • سند ملکی
  • تمکن مالی و گردش حساب ۶ ماهه اخیر
  • گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و دانش آموزان
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • رزرو هتل یا اجاره نامه خانه یا هرگونه محل اقامت
IFrame

تمامی مدارک باید حتما و حتما توسط متقاضی در روز مراجعه و سر ساعت مقرر تحویل داده شود.

اگر می خواهید وقت خود را جا به جا و یا کنسل کنید بهتر است تا دو هفته پیش از روز مصاحبه اطلاعات تغییر یا کنسل کردن وقت را برای ما ارسال کنید. در غیر این صورت شاید وقت خود را از دست بدهید و اگر حجم درخواست ها زیاد باشد در زمان مقرر وقت مجدد را نتوانید بگیرید. 

ویزای یونان

هزینه ویزای یونان

هزینه سفارت یونان برای ویزای شینگن یونان (کمتر از ۹۰ روز) مبلغ ۶۰ یورو است که باید در روز مراجعه، پرداخت شود.

همچنین شما می توانید مبلغ ۲۷ یورو برای خدمات را که شامل پیک و ارسال پیامک و …. را نیز در روز مراجعه پرداخت کنید.

توجه داشته باشید که برای کودکان زیر ۱۲ سال هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد شد.

در نظر داشته باشید که پرداخت هزینه ها باید حتما با واحد پول یورو باشد و قابل تبدیل نیست. پس از قبل برای تهیه ارز مورد نیاز اقدام نمایید.

ویزای یونان

ویزای یونان از نوع کوتاه مدت

یونان به عنوان یکی از کشورهای حوزه شینگن انواع مختلف ویزای یونان را برای متقاضیان صادر می کند.

ویزاهای کوتاه مدت یونان که با نام ویزای شینگن شناخته می شود برای مدت کمتر از ۹۰ روز صادر می شود که پیشتر مدارک ضروری آن را برای شما توضیح دادیم.

اما این ویزای معتبر با چه اهدافی صادر می شود؟

با توجه به قدمت یونان، این کشور یکی از قطب های گردشگری شرق اروپا است. در نتیجه بیشترین نوع ویزایی که توسط سفارت صادر می شود، ویزای توریستی یونان است.

شما می توانید برای گردش در یونان زیبا به صورت انفرادی و یا از طریق آژانس ما و برای سفر گروهی درخواست ویزای توریستی کنید.

ویزای یونان

ویزای یونان از نوع تجاری

همچنین شما می توانید با هدف تجاری نیز به یونان سفر کنید. ویزای یونان با هدف بیزینس برای شرکت در نمایشگاه، کنفرانس، دیدار همکاران یونانی در شرکت های بین المللی، عقد قرارداد برای صادرات و واردات و ثبت شرکت صادر می شود.

به این منظور شما علاوه بر مدارک ذکر شده باید حتما و حتما دعوتنامه نیز داشته باشید. این دعوتنامه باید معتبر و رسمی باشد. این دعوتنامه باید نام و نام خانوادگی دعوت کننده، محل کار وی، شماره تلفن و ایمیل معتبر را داشته باشد تا سفارت بتواند در صورت نیاز با او تماس بگیرد.

ویزای یونان

ویزای یونان از نوع الحاق به خانواده

ویزای الحاق به خانواده نیز زمانی صادر می شود که یکی از اعضای خانواده شما ساکن قانونی یونان باشد.

به این ترتیب و با ارائه دعوتنامه شما می توانید برای دیدن خانواده به مدت کمتر از ۹۰ روز به یونان سفر کنید.

در نظر داشته باشید که برای این مهم باید پاسپورت یا کارت اقامت دعوت کننده ضمیمه پرونده شود. بر مبنای قوانین نیز پناهندگان نمی توانند دعوتنامه صادر کنند. تحت نام ویزای الحاق به خانواده شما می توانید برای دیدار دوستان نیز اقدام کرده و با دعوتنامه معتبر به یونان سفر کنید.

آخرین نوع ویزای کوتاه مدت یونان نیز برای شرکت در ایونت های فرهنگی، برنامه ها و مسابقات ورزشی صادر می شود.

لازم به ذکر است که ویزای کوتاه مدت یا تایپ C در سه نوع سینگل (یک بار ورود)، دبل (دوبار ورود) و مولتی (چند بار ورود) برای متقاضیان صادر می شود.

در نتیجه شما در بازه زمانی مشخصی می توانید بر مبنای دفعات ورودی که سفارت مشخص کرده به یونان زیبا سفر کنید.

ویزای یونان

ویزای یونان از نوع بلند مدت

ویزای یونان تایپ D همان ویزایی است که با نام بلند مدت شناخته می شود.

ویزای بلند مدت همچون ویزای C در سه نوع سینگل (یک بار ورود)، دبل (دوبار ورود) و مولتی (چند بار ورود) صادر شده با این تفاوت که این بار شما می توانید تا مدت ۱۸۰ روز به صورت قانونی ساکن یونان باشید.

برای اخذ ویزای یونان تایپ D باید علاوه بر تمام مدارکی که پیشتر ذکر شد، متقاضی مدارک و گواهی دال بر ضرورت صدور ویزای بلند مدت نیز ارائه دهد.

از جمله این مدارک میتوان به دعوتنامه کاری، دعوتنامه خانوادگی، گواهی راه اندازی بیزینس و البته ویزای تحصیلی یونان اشاره کرد. با ارائه این دعوتنامه ها و گواهی ها سفارت مجاب می شود که شما باید بیش از سه ماه در یونان بمانید و ویزای مورد نظر برای شما صادر خواهد شد.

به صورت کلی شما در درخواست اول نمی توانید ویزای مولتی بگیرید و بهتر است بعد از چندین ویزای سینگل برای ویزای مولتی یونان درخواست دهید. در غیر این صورت به احتمال زیاد درخواست شما رد خواهد شد.

ویزای یونان

ویزای یونان برای تحصیل

اگر می خواهید برای تحصیل به یونان سفر کنید، ویزای صادر شده برای شما در تایپ ویزای D خواهد بود.

برای تحصیل در مقطع دبیرستان، دانشگاه و تحصیلات تکمیلی بعد از گرفتن پذیرش رسمی شما می توانید برای ویزای یونان درخواست دهید. به این ترتیب برای شما به عنوان محصل اقامت یونان صادر خواهد شد.

محصلان خارج از اتحادیه اروپا با ویزای تحصیلی یونان می توانند بدون محدودیت به کشورهای شینگن سفر کنند و بعد از پایان تحصیل برای اقامت یونان درخواست دهند.

البته صدور کارت اقامت تنها منوط به گذراندن دوره های تحصیلی نیست و متقاضی طی این مدت باید مالیات پرداخت کرده و در سوابقش قانون شکنی ذکر نشده باشد.

ویزای یونان

ویزای یوانان و مدارک ویزای تحصیلی

برای ویزای تحصیلی یونان، علاوه بر تمامی مدارکی که پیشتر ذکر شد، محصل باید مدارکی را که در ذیل آمده است به سفارت تحویل دهد.

  • تکمیل و امضای فرم Uniform Visa
  • پاسپورت و مدارک شناسایی
  • نامه رسمی پذیرش در مرکز آموزشی
  • برنامه درسی از روز نخست تحصیل تا روز فارغ التحصیلی
  • تاییدیه پروموتر مرکز آموزشی که نشان دهد محصل تا چه روزی در یونان تحصیل خواهد کرد
  • بیمه سفر برای تمام روزهای اقامت و معتبر در تمام کشورهای اتحادیه اروپا. این بیمه باید شامل هزینه های درمانی و دارویی شود
  • نامه اسکولارشیپ و در غیر این صورت گواهی تمکن مالی برای تحصیل و معیشت. این تمکن باید هزینه حداقل ۴۰۰ یورو در ماه را پوشش دهد
ویزای یونان

ویزای یونان و شرایط صدور ویزای تحصیلی یونان

در ابتدا لازم به ذکر است که هزینه ویزای تحصیلی یونان مبلغ ۹۰ یورو است که باید توسط خود فرد در روز مراجعه به سفارت پرداخت شود.

همچنین علاوه بر مدارکی چون پذیرش یا تمکن سفارت می تواند مدارک بیشتری را از محصل درخواست کند.

محصلان زیر سن قانونی حتما باید نامه امضا شده از سوی والدین را مبنی بر رضایت کتبی نیز همراه با پذیرش محل تحصیل به سفارت ارائه دهند.

به این ترتیب سفارت یونان پیش از صدور ویزا می تواند مدرک زبان یونانی، عدم سو پیشینه، وضعیت پزشکی و گواهی سلامت عمومی را تحت قانون ۴۲۵۱ مصوبه سال ۲۰۰۴ از متقاضی بخواهد.

ویزای یونان

ویزای یونان و اطلاعاتی در خصوص کورس های تحصیلی

برای کارگاه ها، ورکشاپ ها و کورس های مختلف نیز متقاضیان می توانند درخواست ویزای یونان دهند با این تفاوت که باید حتما از قبل هزینه این دوره ها را پرداخت کرده و نامه رسمی آن را به سفارت تحویل دهند.

در این شرایط تمامی دانشجویان، مدرسان، اساتید دانشگاه، محققان و دانشجویان دکتری نیازمند فرصت مطالعاتی می توانند برای ثبت نام کورس های مختلف اقدام کنند. بعد از پرداخت هزینه ثبت نامه، نامه ای برای شما صادر می شود که هدف شما از این سفر علمی را شرح داده است. در این مرحله و در صورت تمکن مالی مناسب می توانید برای ویزای یونان درخواست دهید.

در نظر داشته باشید سفر علمی شما بر مبنای قانون  761/EC مصوبه سال ۲۰۰۵ پارلمان اروپا کاملا رسمی و قانونی و البته معتبر محسوب می شود.

ویزای یونان

ریجکتی ویزای یونان

سفارت یونان بر مبنای اصول و شرایط داخلی و البته قوانین بین المللی برخی از درخواست های ویزای یونان را رد می کند که به ریجکتی ویزای یونان معروف است.

در نظر داشته باشید که در مسیر اخذ ویزای شینگن ریجکتی ویزا محتمل است. در صورت دریافت نامه ریجکتی امید خود را از دست ندهید، زیرا بر مبنای قوانین شما می توانید اعتراض کرده و مدارک جدیدی ارائه دهید.

اما به صورت کلی اگر مدارک شما کامل باشد، درصد ریجکتی ویزای یونان به شدت کاهش می یابد.

بر همین مبنا دلایلی چون مشخص نبودن برنامه سفر، عدم تمکن مالی و یا نواقص موجود در مدارک ارائه شده، مشخص نبودن محل اقامت موجب ریجکتی ویزا خواهد شد که طی یک نامه و در ۹ بند مجزا به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

ویزای یونان

ویزای یونان و دلایل ریجکتی

در یک دسته بندی مرتب میتوان دلایل ریجکتی ویزای یونان را در ۹ بند مجزا بر مبنای دلایل زیر عنوان کرد:

– ارائه پاسپورت جعلی

-عدم اطمینان سفارت از بازگشت متقاضی به کشور (بند ۹)

– ارائه مدارک جعلی یا اطلاعات نادرست

-هشدار سیستم SIS اتحادیه اروپا و جلوگیری از ورود متقاضی به حوزه شینگن زیرا می تواند تهدیدی علیه امنیت و سلامت عمومی جامعه باشد (بند ۶)

– درخواست از کشوری که در لیست ممنوع ورود به یونان قرار دارد

-تمکن مالی نامناسب (بند ۳)

-مشخص نبودن محل اقامت (بند ۲ و ۸)

-دیگر دلایلی که توسط سفارت مشخص خواهد شد

رفع ریجکتی ویزای یونان

قدم اول در رفع ریجکتی ویزای یونان، دریافت نامه و مطلع شدن از دلایل رد درخواست است. اگر مدارک شما ناقص بوده و سفارت از شما تکمیل مدارک خواسته است بدون درنگ و در اولین فرصت ممکن برای تکمیل مدارک خود اقدام کنید.

بهتر است پیش از هر اقدام مجددی با کارشناسان ویزا مشورت کنید. تیم تخصصی یوروپ تورز با سالها تجربه در این زمینه به شما مشاوره می دهد تا با خیال راحت بتوانید به ریجکتی ویزای یونان اعتراض کنید.

به این ترتیب اگر نقص مدارک دارید یا متوجه منظور آفیسر نمی شوید  می توانید از یوروپ تورز کمک بگیرید. در این مرحله شما با کمک مشاوران امور ویزا نواقص پرونده را رفع می کنید و با افزودن مدارک جدید برای رفع ریجکتی ویزا اقدام می کنید.

در نظر داشته باشید بعد از دریافت نامه، برای اعتراض به مدت محدودی وقت دارید که دقیقا به شما اعلام خواهد شد. در این مرحله علاوه بر ارائه اسناد جدید باید نامه اعتراض نیز بنویسید که نگارش آن بسیار مهم است. پیش از نگارش نامه، مشاوره با کارشناس ویزا را فراموش نکنید.

مدارک لازم اعتراض ویزای یونان

پیش از نگارش نامه حتما دلایل ریجکتی را به خاطر بسپارید و بر مبنای بندهایی که درخواست ویزا رد شده نامه خود را بنویسید. حتما مشخصات کامل و کپی صفحه اول پاسپورت را همراه داشته باشید. نامه را به یونانی و یا انگلیسی بنویسید. در انتها نیز مدارک تکمیلی را تا مهلت مقرر تحویل دهید.

  پس از اعتراض به ریجکتی ویزا بین ۱ تا ۳ ماه باید صبر کنید تا اعتراض شما بررسی شود. فراموش نکنید که ممکن است باز هم با رد درخواست مواجه شوید، بر همین مبنا به شما پیشنهاد می کنیم بدون مشاوره کارشناسان یوروپ تورز و وکلای مهاجرت، مجدد درخواست ندهید.

ویزای یونان

ویزای یونان و مشاوره و راهنمایی های تیم ما

تیم یوروپ تورز با سالها تجربه شما را در زمینه اخذ ویزای یونان و دیگر کشورهای حوزه شینگن یاری خواهد داد. با توجه به شرایط جامعه جهانی و سخت گیری های کشورهای اتحادیه اروپا در صدور ویزا بهتر است حتما پیش از هرگونه درخواست با دقت پرونده خود را با کمک کارشناسان تنظیم کنید.

نامه هدف از سفر را با دقت کامل بنویسید و حتما بین ۴ تا ۶ هفته پیش از تاریخ سفر برای رزرو وقت سفارت و ارائه مدارک اقدام کنید.

کارشناسان امور ویزا در تیم یوروپ تورز به دقت پرونده شما را بررسی می کنند و با تنظیم و چینش پرونده و تمامی مدارک شانس شما را برای صدور ویزا افزایش خواهند داد. به این ترتیب شما با توجه به شرایط روز می توانید با خیال راحت تری برای درخواست ویزا اقدام نمایید.

از سوی دیگر یونان با توجه به حضور پناهجویان کشورهای خاورمیانه شرایط خاصی دارد و برای سفری بدون دغدغه و حاشیه لازم است حتما در زمان مناسب برای سفر و ویزای یونان درخواست دهید و از یونان زیبا لذت ببرید.

ویزای یونان و مزایای اخذ آن

ویزای یونان با توجه به اینکه به عنوان ویزای یکی از کشورهای حوزه شینگن شناخته می شود، اعتبار زیادی دارد. اولین اعتبار این ویزا در این است که شما می توانید به تمامی کشورهای حوزه اتحادیه اروپا در همان مدت مشخص سفر کنید.

تنها بخاطر داشته باشید که چون ویزای شما توسط دولت یونان صادر شده در بدو ورود باید از مرزهای یونان وارد شوید.

اگر قصد اخذ اقامت کشورهای اروپا و یا ویزای دیگر کشورهای اروپایی را دارید، ویزای شینگن یونان در سابقه سفر شما امتیاز مثبتی دارد و موجب افزایش شانس شما می شود.

مورد سوم و مهم در مورد ویزای کانادا است. اگر می خواهید بعدها ویزای توریستی کانادا را گرفته و یا برای اخذ اقامت این کشور اقدام کنید ویزای شینگن یکی از ضروریات است.

به این ترتیب با ویزای معتبر یونان پاسپورت شما آماده اخذ ویزای توریستی و یا اقامت کانادا است. در آخر هم باید گفت شما با این سفر می توانید از این کشور زیبا و سواحل جذابش لذت ببرید.

ویزای یونان

ویزای یونان و آدرس سفارت یونان در تهران

تهران، خیابان ولیعصر، بلوار اسفندیار، شماره ۴۳

ویزای یونان و آدرس شرکت VFS 

تهران، میدان هروی، خیابان موسوی (گلستان پنجم)، مرکز خرید هروی، طبقه ۴ مرکز اخذ هروی سنتر

ویزای یونان

در انتها باید گفت یونان به عنوان یکی از زیباترین و تاریخی ترین کشورهای جهان یکی از قطب های گردشگری اروپای شرقی است و به عنوان دروازه ورود به اروپا نیز شناخته می شود. همین مورد موجب شده ویزای یونان مورد توجه بسیاری از مهاجران و یا پناهجویان باشد.

شرایط خاص موجب شده که سفارت یونان برای صدور ویزا سخت گیری های ویژه ای داشته باشند و تمامی مدارک را به دقت بررسی کنند.

هرگونه نقص در پرونده و یا وارد کردن اطلاعات اشتباه می تواند موجب رد درخواست ویزای یونان شود. از سوی دیگر با توجه به حجم درخواست ها جواب های ویزا گاهی تا ۶۰ روز زمان نیاز دارد. به همین دلیل بهتر است حتما پیش از درخواست زمان را در نظر گرفته و با فرصت کافی برای ویزا درخواست دهید.

در نگارش نامه ها و چینش مدارک پرونده بدون شک کمک و مشاوره کارشناسان امور ویزا ضروری است. به همین ترتیب یوروپ تورز با تجربه ای که دارد، این مهم را به خوبی انجام داده و شانس بالایی را جهت صدور ویزا برای مسافران خود خواهد داشت.

پس برای سفر آماده شوید و در زمان لازم با برنامه ریزی مناسب و ارائه مدارک یکی از بهترین سفرهای خود را تجربه کنید. سواحل بی نهایت دیدنی جزایر یونان، سایت های تاریخی با قدمت دو هزار سال، شهرهای زیبا و قدیمی و البته آتن دوست داشتنی منتظر شماست.

سفری دیگر بازدید : 57 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

موزه کوای برانلی پاریس


درباره موزه قوم‌شناسی و فرهنگ آفریقا , آسیا , اقیانوسیه و آمریکا
موزه این شهر یکی از موزه قوم‌شناسی و فرهنگ آفریقا , آسیا , اقیانوسیه و آمریکا است . این موزه بعد از این که نام این موزه در آن قرار دارد نامگذاری شده‌است .
موزه کوای برانلی پاریس در ماه ژوئن افتتاح شد و پس از تشکیل یک کمیته ویژه توسط رئیس‌جمهور فرانسه , ژاک شیراک , تصمیم گرفت که منطقه مجاور برج ایفل از سوی موزه مورد استفاده قرار گیرد .
نمایش این موزه شامل نمایشگاهی از نمایشگاه‌های بین‌المللی است که تنها در مورد این نمایشگاه به عموم مردم ارائه می‌شود . این موزه مجموعه‌ای از موزه ملی هنر آفریقایی و آفریقایی ( که هم اکنون بسته شده‌است) و همچنین مجموعه‌های از بخش انسان‌شناسی موزه مرد نزدیک را ارائه می‌کند . علاوه بر این موزه بسیاری از آثار هنرمندان بومی استرالیا را به نمایش می‌گذارد .
این ساختمان توسط معمار مشهور ژان میشل طراحی شده‌است . شبیه پل بزرگی است که توسط باغی احاطه شده‌است که شامل دو نوع درخت افرا , درخت گیلاس و ماگنولیا است . در قسمت جنوب غربی ساختمان یک دیوار " دیوار زنده " به بلندی ۵۰۰ متر طول دارد که توسط ژیل کالمن و پاتریک بلان طراحی شده‌است . این دیوار شامل سیستم‌های آبیاری است که به گیاهان اجازه می‌دهند تا همیشه رشد کنند .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 339
  • بازدید کلی : 975